גוגל: נעלה הסכום שישולם למוצאים פרצות במוצרי החברה ל-20,000 דולרים

פרצות מסוג AQL Injection יזכו את המוצאים בסכום של 10,000 דולרים, ופרצות מסוגים נוספים יזכו בסכום של 3,000 דולרים ● בהודעה שפרסמה החברה נמסר, כי מאז שהופעלה התוכנית לראשונה, בנובמבר 2010, התקבלו יותר מ-780 דיווחים ראויים על פרצות במאות מוצריה ● צוות האבטחה של החברה: "אין לנו ספק שהתוכנית מעניקה למשתמשי גוגל רמה גבוהה יותר של אבטחה"

גוגל (Google) מפעילה מזה זמן תוכנית שבמסגרתה מוענק תגמול כספי לחוקרי אבטחה שמוצאים פרצות במוצרי החברה. כעת, הכריזה החברה על הגדלת הסכום המשולם במסגרת התוכנית.

"במשך קצת יותר משנה שילמנו, במסגרת התוכנית, כ-460 אלף דולרים לכ-200 בני אדם", כתבו אדם מיין ומיכאל זלבסקי, מצוות האבטחה של גוגל, בהודעה שפרסמו בבלוג החברה. "אין לנו ספק שהתוכנית מעניקה למשתמשי גוגל רמה גבוהה יותר של אבטחה".

מעתה, מי שימצאו "פרצות מתאימות" יזוכו בסכום של עד 20,000 דולרים. פרצות מסוג AQL Injection יזכו בסכום של 10,000 דולרים, ופרצות מסוגים נוספים יזכו בסכום של 3,000 דולרים. יצוין, כי עד היום הסכום הגבוה ביותר ששילמה גוגל היה 3,133.70 דולרים, כך על פי ידיעה שהופיעה במגזין פורבס (Forbes).

בהודעה שפרסמה החברה נמסר, כי מאז שהופעלה התוכנית לראשונה, בנובמבר 2010, התקבלו יותר מ-780 דיווחים ראויים על פרצות במאות מוצרים שפותחו על ידי גוגל. התוכנית אינה כוללת מוצרים מסוימים של החברה, ובכלל זה אנדרואיד (Android) או פיקאסה (Picasa).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים