כלל ביטוח משיקה פלטפורמה דיגיטלית לניהול לקוחות

התשתית החדשה תאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו, לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק, תוך התממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח ● הפלטפורמה כוללת תזכורות, מחשבונים, סימולטורים, איתורנים, טפסים, מבצעים, ביצועים, נתונים ועוד ● יעקב (צ'יקו) זכריה, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח: "אנו גאים להיות הראשונים בענף שהביאו את הבשורה"

כלל ביטוח משיקה תשתית דיגיטלית חדשה לניהול של סוכנות הביטוח, תחת השם Clal on-line. על פי החברה, מדובר בצעד ראשון מתוך סדרת מהלכים שיהוו מהפכת שירות, אותה יוזמת כלל ביטוח בחודשים האחרונים.

השלב הראשון מיושם על גבי  טאבלט – iPad או אנדרואיד (Android). הוא יאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו, לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק, תוך התממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח. Clal on-line תאפשר לסוכן לראות תמונת לקוח מלאה, לזהות הזדמנויות מכירה, לעקוב אחר פעילות הלקוחות, ולקבל התראות והודעות בנוגע למבוטחים. התשתית כוללת תזכורות, מחשבונים, סימולטורים, איתורנים, טפסים, מבצעים, ביצועים, נתונים ועוד.

איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוחהתשתית החדשה של כלל תאפשר לסוכן הביטוח לעבוד מכל מקום ובכל זמן, תוך שהוא מחובר לכל המערכות התפעוליות של החברה – ללא צורך במעבר בין מסכים, שדות וניירת. כך, הגישה הישירה אל נתוני האמת ושימוש בממשק דיגיטלי מקצרים  את התהליך כולו – וממזערים את טעויות אנוש שעשויות לעכב את תהליך הפקת הפוליסה למבוטח.

איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, אמר כי "מדובר במהלך ראשון  מתוך סדרת מהלכים שמטרתם לשפר את השירות לסוכנים. סוכן הביטוח של כלל יוכל החל מהיום לזהות הזדמנות עסקית לביטוחי בריאות וריסקים, למלא את הצהרת הבריאות הנדרשת במערך הדיגיטלי, לאשר כיסוי ולהפיק פוליסה בזמן אמת – מכל מקום ובכל זמן. הסוכנים הם הכוח שמניע את העסק שלנו, וההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו. נפעל תמיד לתת להם פתרונות חדשניים שישפרו את ניהול העסק שלהם".

יעקב (צ'יקו) זכריה, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח

יעקב (צ'יקו) זכריה, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח, אמר כי "בעולם מתקדם, שירות מצוין הוא קודם כל שירות דיגיטלי. אנו גאים להיות הראשונים בענף שהביאו את הבשורה שתאפשר לסוכנים לנהל את העסק שלהם בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות".

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות, אמר כי "השירות החדש מבוסס על תשתית חכמה שמתממשקת לכל מערכות המידע בקבוצת כלל. בלחיצת כפתור אחת ניתן להתחבר ל-data base של הלקוח, לקבל את תמונת הלקוח המלאה, לתת לו שירות מיידי ולהציע לו מוצרים חדשים המתאימים לצרכיו – לרבות הצהרת בריאות אחידה והפקה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק".

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים