צפו: חלונות פון מביכה את Siri בפרסומת חדשה של מיקרוסופט

השם Siri אינו מוזכר בסרטון, אך קולה המוכר של הגבירה נשמע בבירור מתוך טאבלט שנראה כמו iPad, כשלידו נמצא ה-VivoTab של אסוס, שעושה כל מה שהיא לא יכולה ● "מצטערת", היא אומרת, "אני יכולה לעשות רק דבר אחד במקביל"

נראה שבמיקרוסופט (Microsoft) החליטו להסיר את הכפפות ולירות לכל הכיוונים בפרסומות החדשות לחלונות פון (Windows Phone), שהרי מה כבר יש להם להפסיד?

בסוף אפריל שידרה הענקית מרדמונד סרטון פרסומת שלועג לקרבות המתנהלים בין סמסונג (Samsung) לאפל (Apple). לפני כשבוע עלתה לרשת הפרסומת המבהילה הזאת, שמתריעה על כך שדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google) בולש אחרי המשתמשים לכל מקום, אפילו לשירותים.

כעת, בצעד נוסף של הסלמת פעולות האיבה, משדרת מיקרוסופט סרטון פרסומת חדש לחלונות פון, שבו היא לועגת ל-Siri, העוזרת הקולית של אפל. בסרטון מודה Siri ביגון, שהיא לא יכולה לעשות דבר ממה שיכול טאבלט מבוסס חלונות פון 8 לעשות. "מצטערת", היא אומרת, "אני יכולה לעשות רק דבר אחד במקביל", ואף מתוודה בצער עמוק שהיא לא יכולה להיות מתוחכמת כל כך בקשר לפאוור-פוינט.

השם Siri אינו מוזכר בסרטון, אך קולה המוכר של הגבירה נשמע בבירור מתוך טאבלט שנראה כמו iPad, כשלידו נמצא ה-VivoTab של אסוס (Asus), שעושה כל מה שהיא לא יכולה.

הסרטון קורץ גם לפרסומת הראשונה של אפל ל-iPad מיני שלה, שבו נראים שני מכשירי iPad מיני המשמיעים קונצרט קטן בפסנתר, ואפילו מקנח בביצוע מנגינת Chopsticks, שהיא כנראה ברירת המחדל של Siri כשהיא "מרגישה" מובסת. בסוף הסרטון של מיקרוסופט מוצג, כמובן, פער המחירים בין ה-iPad ל- VivoTab- כ-700 דולרים ל-iPad מדגם ה-64 ג'יגה-בייט, מול 450 דולרים בלבד ל-VivoTab שמציע את אותו הנפח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים