שירותי בריאות כללית הטמיעה גרסה חדשה של ה-CRM של אורקל סיבל
המערכת תחליף את הגרסה הישנה של אורקל, שהותקנה בארגון הבריאות ב-2012 ● הפרויקט בוצע בסיוע קלאוד טק מקבוצת יעל
שירותי בריאות כללית סיימה בימים אלה פרויקט להטמעת גרסה חדשה של מערכת ה-CRM של אורקל, סיבל, שתשרת את 20 אלף עובדי המרפאות של הקופה בקהילה. היא מחליפה את המערכת הישנה, הקיימת, של אורקל בכללית, שהותקנה ב-2012.
הפרויקט בוצע בסיוע קלאוד טק מקבוצת יעל. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במיליוני שקלים.
השדרוג – במקום מעבר ל-CRM מודרני יותר
לדברי רחל ברקוביץ', מנהלת משאבי מערכות ליבה בשירותי בריאות כללית, "השדרוג נעשה אחרי הרבה שנים שלא עשינו תהליך כזה, כי מי שמכיר מערכות כאלה יודע שזהו פרויקט מורכב וארוך". ברקוביץ' ציינה שהכללית שקלה לעבור למערכת CRM מודרנית יותר, אבל לבסוף החליטה ללכת על השדרוג לגרסה העדכנית ביותר, שנעשה גם בסיוע מומחי אורקל העולמית. "היתרון הגדול של המערכת החדשה הוא שהעדכונים יהיו מעתה אוטומטיים, לא יהיו הורדה והעלאה של מערכות ולא נצטרך לבצע שוב פרויקטים בסדר גודל כזה", אמרה.
ליאורה שכטר, שבימים אלה מסיימת את תפקידה כסמנכ"לית מערכות מידע בכללית, אמרה כי "ה-CRM הוא רכיב קריטי, לצד מיסוד של Marketing Automation מודרני. זה יאפשר חיזוק של מערכות נוספות, שיפור משמעותי של יכולת ההתאוששות מאסון שלנו ושפע של יתרונות תפעוליים, שיובילו ליתרונות עסקיים משמעותיים".
נמר מנסור, ה-CTO של קלאוד טק, אמר כי "בוצע כאן מהלך משמעותי, שיאפשר לכללית לפעול באופן שמתבסס על שדרוג תהליכי IT ועל מיטב הטכנולוגיה. זאת, בתקופה כל כך רגישה, שבה יש משמעויות לזריזות המענה ולהתמודדות עם תרחישי חירום".
לדבריו, "מה שמייחד את השדרוג האחרון הוא המעבר לשרתים חדשים ולמערכות הפעלה חדשות, בנוסף לשדרוג המוצר. מערכות ההפעלה של הכללית התקדמו עם אבטחת מידע וכל השדרוגים החדשים".
חיים טל, ראש תחום סיבל ביעל קלאוד טק ,שניהל את הפרויקט מטעם החברה, אמר שתהליך השדרוג כלל פיילוטים ושדרוג סביבות גנריות שמתחברות ל-CRM. "אחד היתרונות בפרויקט הוא שכל תהליכי הפיתוח נעשו בצורה יותר מתקדמת ואג'ילית, וזה מאפשר הרבה יותר גמישות בהמשך".
אז אולי סוף סוף נוכל לגעת כבר מה קורה בכללית