היטאצ'י דטה סיסטמס השיקה מערכת HUS לניהול אחסון מאוחד

המערכת החדשה מאפשרת הרחבה ניתנת לחיזוי של ביצועים, שכפול נתונים והגדלת נפח בלוקים ונפח מערכת הקבצים ● עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י דטה סיסטמס ישראל: "מדובר בפלטפורמה המסייעת לארגונים לעמוד בזמינות יישומים ובדרישות ביצועים, ובהשקעה נמוכה יותר"

היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS) השיקה את מערכת ה-HUS (ר"ת Hitachi Unified Storage) לניהול אחסון מאוחד.

מדובר במערכת התומכת בנתוני אובייקטים בעזרת מערכת קבצים ייחודית מבוססת אובייקטים, המוסיפה באופן חכם מטה נתונים לכל קובץ. היא מאפשרת חלוקה אוטומטית לשכבות אחסון והגירה אוטומטית, יצירת עותקי בזק (snapshot) ועותקים מהירים של קבצים, שכפול מהיר על פני רשתות WAN וחיפוש נתונים מהיר.

מערכת ה-HUS מאפשרת הרחבה ניתנת לחיזוי של ביצועים, שכפול נתונים והגדלת נפח בלוקים ונפח מערכת הקבצים. כמו כן, היטאצ'י דטה סיסטמס הכריזה שכל קו מוצרי החומרה שלה, לרבות המערכת החדשה, ייתמך על ידי תוכנת הניהול Hitachi Command Suite. זאת, ללא קשר לסוג הנתונים ולאורך כל מחזור החיים שלהם.

לדברי עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י דטה סיסטמס ישראל, "השורשים ההיסטוריים של מוצרי האחסון המאוחד הקיימים בשוק של ימינו נעוצים בצרכים של ארגונים קטנים יותר, שכמויות הנתונים שעליהם לאחסן, משאבי טכנולוגיית המידע והתקציבים שלהם אינם גדולים מספיק כדי לרכוש ולנהל פלטפורמות נפרדות לנתוני בלוקים וקבצים. ההגדרה המסורתית לניהול מאוחד התמקדה בניהול קבצים ובלוקים בפלטפורמות אחסון אלה עבור הקצה הנמוך. כל זה משתנה כיום, כשאנו מציגים את פתרון האחסון המאוחד הראשון לרמה הארגונית. מדובר בפלטפורמה המסייעת לארגונים לעמוד בזמינות יישומים ובדרישות ביצועים, ובהשקעה נמוכה יותר".

ריצ'ארד וילארס, סגן נשיא תחום מחקר ענף מידע ומחשוב עננים ב-IDC: "ארגונים בינוניים עד גדולים, המטפלים במערכות מידע, נאבקים עם מבול של נתונים וצורכי ניהול נתונים מורכבים במידה הולכת וגוברת. דרושים להם פתרונות אחסון העומדים בדרישות הצמיחה שלהם,  אשר מציעים תפעול פשוט, צמצום מבנה העלויות הכולל והתאמה מהירה לצרכים עסקיים משתנים. פלטפורמת Hitachi Unified Storage מספקת לארגונים בסיס אחד לניהול יעיל של נתוני בלוקים, קבצים ואובייקטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים