פרידריך קריי, SUSE: "הפלטפורמה שלנו היא היחידה המשמשת ליצירת התקנים פיזיים מבוססי יישומי סאפ"

"אנחנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה", אמר קריי, מנהל קשרי לקוחות ושותפים ב-SUSE ● מתיאס שלארב, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware: "בזכות התמיכה המורחבת בזמינות גבוהה והכלים להתאוששות במקרה של כשל, לאחר ההשקה של גרסה 5 של vSphere, אין שום סיבה שלא להשתמש בווירטואליזציה"

"המובילות של SUSE בשוק של סאפ (SAP) מבוססת על כך ש-SUSE פיתחה פלטפורמה שמיועדת לפיתוח תוכנה עבור סאפ", אמר פרידריך קריי, מנהל קשרי לקוחות ושותפים ב-SUSE באזור EMEA, שהוביל את הסדנה המקצועית שערכה נס בנושא "סאפ בסביבת לינוקס – הענן הפרטי שלך", שהתקיימה באחרונה בקריית עתידים. "מדובר בפלטפורמה היחידה ששימשה ומשמשת ליצירת התקנים פיזיים מבוססי יישומי סאפ, כמו SAP Hana ומאיצי מידע עסקי עבור מרכזי נתונים. כמו כן, יש לנו שותפות חזקה מאוד עם VMware לבניית פתרונות משותפים, במיוחד בתחומים של צרורות וזמינות גבוהה. אנחנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה".

פיטר שכינגל, ארכיטקט תוכנה ב-SUSE, הציג את השיפורים של המהדורה האחרונה של SLES – שרת הלינוקס (Linux) הארגוני של החברה, שמיועדים לתמיכה ספציפית ביישומי סאפ. תמיכה זו, לדבריו, הביאה את סוסה למצב בו למעלה מ-70% מההתקנות של סאפ המבוצעות בסביבת לינוקס נעשות באמצעות SLES, כאשר לשתי החברות יש למעלה מ-3,500 לקוחות משותפים ולמעלה מ-100 לקוחות שמבצעים התקנות ייחוס של יישומי סאפ. "המהדורה החדשה של השרת הארגוני של סוסה לסביבת סאפ מציעה מספר נרחב של שיפורים לעומת מהדורות קודמות, וכך מחזקת את ההתאמה שלה כפלטפורמת סאפ מובילה", אמר שכינגל.

פיטר שכינגל, ארכיטקט תוכנה ב-SUSEלדבריו, "אחד השיפורים הוא הרחבה רצינית וחופפת למחזור השירות והתמיכה שאנו מעניקים. חידוש נוסף הוא WebYast – ממשק ניהול מבוסס רשת שמקל על העבודה, התחזוקה והניטור. אנחנו גם מספקים הרחבות מיוחדות לזמינות גבוהה, אשף התקנה מיוחד לסביבת סאפ, וכן ערוץ מיוחד לעדכונים ספציפיים שקשורים לסאפ, שהוא ערוץ תחזוקה מיוחד. אנחנו מספקים כעת תמיכה שאנחנו מכנים Priority Support for SAP, שזה שירות שזמין 24/7, המשולב בתהליך התמיכה של סאפ עצמה".

מתיאס שלארב, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware, הציג את ההשתלבות של VMware עם SUSE כדי לספק את יכולת הענן מבוססת הלינוקס עבור יישומי סאפ. לדבריו, הברית בין החברות באה לידי ביטוי בכך שכל מהדורה עיקרית שמשוחררת על ידי VMware, מערכות ההפעלה לענן של החברה – כולל vSpjere 4 ו-5, עוברות תהליך אישור מיוחד על ידי סאפ. מצד שני, גם VMware בעצמה מספקת פתרונות מיועדים, דוגמת SAP Landscape Virtualization Management Software. לדבריו, "זה גם בא לידי ביטוי בתמיכה שמסופקת עבור תהליכים שקשורים ב-VMware. במעגל הראשון והשני מי שנותן את הפתרונות הם אנשי תמיכה של סאפ. במעגל השלישי, אם צריך האצה, יש קבוצה של מומחי VMware בתוך סאפ עצמה, ואם צריך פתרון מקיף יותר, מערכת התמיכה הגלובאלית שלנו נכנסת לתמונה", אמר שלארב.

מתיאס שלארב, מהנדס מערכות בכיר ב-VMwareשלארב גם הציג את הנתונים והדרכים בהן משתמשים בפתרונות של VMware ליצירת ענן פרטי, והציג פתרונות ספציפיים לשילוב של הכלים שמציעה החברה כדי להשיג את מיטב הביצועים עבור מערכות סאפ. הוא התייחס גם להבדלים בין גרסה 4 ל-5 של vSphere, ואמר כי "בזכות התמיכה המורחבת בזמינות גבוהה והכלים להתאוששות במקרה של כשל, לאחר ההשקה של גרסה 5 אין שום סיבה שלא להשתמש בווירטואליזציה".

הלמוט שפקר, מנהל ייעוץ ברילטק (Realtech), עלה בסיום כדי לחבר את כל הנקודות יחדיו. כך, הציג כיצד משתמשים בשילוב שבין סוסה ל-VMware כדי לספק פתרונות ממוקדי סאפ בעולם טכנולוגי שעובר כיום שינויים רבים, החל בתשתיות ה-IT והטכנולוגיה של המעבדים, ועד טכנולוגיות ווירטואליזציה. לדבריו, "אנחנו מדברים כאן על שירותי ענן, אבל מה עם שירותי ענן ביחס לסאפ? בנקודת ההשקפה שלנו זה אומר שמיחשוב ענן הוא היכולת לספק תפקודיות מפתח – ללא תלות במערכות מוכתבות או במיקום מוכתב. בהקשר של סאפ, זה לספק שירותי SAPaaS", אמר שפקר.

הלמוט שפקר, מנהל ייעוץ ברילטק לדבריו, הדרך להשיג זאת היא לבצע הפרדה מוחלטת בין שכבות בסיס הנתונים – השירותים שצריכים להיות בזמינות גבוהה, או היישומים המרכזיים – ובין שכבת יישומי הסאפ. "את השכבה הזו, של יישומי הסאפ, אפשר לספק כשירות לפי דרישה בענן עם זמינות גבוהה באמצעות ווירטואליזציה, רפליקציה של יישומים לפי צורך וכן עם בקרת עומס אוטומטית. אבל לפני כן צריך ליצור ווירטואליזציה לתשתית של סאפ, ולהגדיר אותה באופן סימטרי". שפקר הוסיף, כי המעבר לגישה הזו אינו צריך להתבצע בבת אחת, אלא ניתן ליישום צעד אחר צעד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים