דל משיקה PC המיועד לעסקים קטנים ומוסדות חינוך

המחשבים הנישאים החדשים של החברה שהוצגו אתמול (ג') מגיעים עם תג מחיר של 419 דולרים עם מערכת ההפעלה אובונטו, ו-519 דולרים עם חלונות ● "יש ביקוש למחשבים המסורתיים", טען מנהל השיווק בחברה, שהוסיף כי "רבים מעדיפים צגים גדולים, ובכלל זה ילדים קטנים"

דל (Dell) מרחיבה אמנם את תחומי הפעילות ולא נסמכת עוד אך ורק על ייצור ושיווק של מחשבי PC – אולם במקביל ממשיכה להשיק גם דגמים חדשים של מחשבי PC. כך, הכריזה (ג') החברה על המחשבים הנישאים החדשים מדגם Latitude 3330.

בחברה מתעקשים כי יש מספיק מקום בבתי עסק ובמוסדות חינוך למחשבים נישאים ולמחשבי לוח, אלה לצד אלה. "אנו עדיין רואים ביקוש משמעותי למחשבים נישאים מסורתיים", אמר ברט מק'אנלי, מנהל שיווק בדל. "יש, כמובן, גם ביקוש למחשבי לוח".

מחשבי Latitude 3330 מיועדים בעיקר לשימוש בבתי ספר, וגם בעסקים קטנים. זאת גם הודות לתג מחיר של החל מ-419 דולרים עם מערכת ההפעלה אובונטו (Ubuntu) או 519 דולרים עם מערכת ההפעלה חלונות (Windows). בעידן של קיצוצים בתקציב, למנהלי בתי ספר קל ליותר לעכל מחירים כאלה, וכך גם לבעלי עסקים קטנים. זאת בהשוואה ל-1,200 דולרים, למשל, שעשוי לעלות מחשב אולטרה בוק (Ultrabook) מתקדם. כשמשדרגים מחשבים לכיתה שלמה, שיקול המחיר הופך לחשוב עוד יותר.

מאחר שבבתי ספר ובעסקים קטנים מתמקדים בעבודה ולא במשחקים, מחשבי Latitude 3330 אינם כוללים צג מגע – למרות שהם תומכים במערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). לדברי מק'אנלי, "התפוקה הגבוהה" היא אחת הסיבות שבגינן בבתי ספר ובעסקים קטנים ימשיכו לרכוש מחשבים נישאים ולא מחשבי לוח, שכן יש משימות שקשה לבצע עם צגי מגע. אחת מהן, לדוגמה, היא הכנה של מצגות פאואר-פוינט (PowerPoint). "מכשירים עם צגים קטנים יוצרים אתגרים בבחינות סטנדרטיות", לדברי מק'אנלי. צגים שמחייבים הרבה גלילה או תזוזות בזמן המבחן מציבים את התלמידים בעמדת נחיתות. "רבים מעדיפים צגים גדולים, ובכלל זה ילדים קטנים", אמר.

מק'אנלי הוסיף וציין, כי הביקוש למערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7) עדיין רב. "הביקוש למערכת ההפעלה חלונות 7 נמשך, ובעסקים רבים, בהם מוסדות חינוך וגם עסקים קטנים,  רק מתחילים כעת את המעבר למערכת הפעלה זו או מתכננים אותו", על פי מק'אנלי. עם זאת, הוא מגלה אופטימיות ביחס לצגי המגע ואף מציין כי בדל מציעים צגי מגע בציוד חומרה מסחרי מזה שנים רבות. "חלונות 8 היא תחום חשוב שאנו משקיעים בו ואופטימיים לגביו", ציין מנהל השיווק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים