אינטל תשווק טאבלט בסגנון ה-Classmate לשווקים מתפתחים

המדובר במכשיר בעל מסך בגודל 10 אינץ', שיתבסס על פלטפורמת ה-Medfield שמפתחת ענקית השבבים לצורך שילוב בטלפונים חכמים וטאבלטים ● ההפצה של הטאבלטים החדשים הראשונים מיועדת להתחיל במחצית השנייה של 2012

אינטל (Intel) צפויה לשווק טאבלט ייעודי לשווקים מתפתחים, במודל הפצה זהה ל-NetBook שפיתחה, ה-Classmate – כך על פי דיווח באתר Digitimes. מדובר בטאבלט בעל מסך בגודל 10 אינץ', שיתבסס על פלטפורמת ה-Medfield שמפתחת אינטל לצורך שילוב בטלפונים חכמים וטאבלטים ויציע מערכת הפעלה כפולה – הפצת לינוקס (Linux) לצד חלונות (Windows). הטאבלט מיועד בעיקר לתלמידים במוסדות חינוך במדינות כמו סין, ברזיל וארגנטינה, בהן כבר הפיצה החברה בעבר את ה-Classmate.

פרויקט ה-NetBook הזול של אינטל פועל מזה למעלה מחמש שנים, לאחר שפרשה החברה מהשותפות שלה בארגון OLPC (מחשב נייד לכל ילד), שצפוי להפיץ במקביל טאבלט מתוצרתו. ההפצה של המכשירים החדשים הראשונים מיועדת להתחיל במחצית השנייה של 2012. לפי הדיווחים ב-Digitimes, אינטל כבר בחרה שתי חברות לייצור הטאבלט: ESC – שכבר פעלה לצד אינטל להרכבת מחשבי Classmate, ו-Malata הסינית.

בנוסף, יצוין, כי אם הטאבלטים החדשים יזכו להזמנות נאות בשוק החינוך, ייתכן שהמכשירים ימצאו את דרכם גם לערוצי המכירה הקמעונאיים הרגילים, תחת הפצה של חברות OEM שונות. תג המחיר לא צפוי לעלות על 299 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים