נוקיה לועגת למכשירי ה-iPhone בקמפיין חדש

בסרטונים שעלו לרשת, מזכירות נוקיה ומיקרוסופט ברמיזה את "אחיזת המוות" השנויה במחלוקת של ה-iPhone 4s, את תצוגת המסך הבעייתית בשמש ואת עמידותו הפיזית של המכשיר ● כל זאת, מבלי להזכיר את שמו של המכשיר, אלא רק על ידי הצגת תמונה מטושטשת של טלפון הדומה שתי טיפות מים ל-iPhone ● "שורת המחץ" של הקמפיין החדש: כל הטלפונים הקודמים, כולל ה-iPhone, היו רק בדיקות בטה לקראת הדבר האמיתי - הלומיה 900 של נוקיה

אם לשפוט על פי הקמפיין החדש שהעלתה, נראה שנוקיה (Nokia) לא תשמור על צניעות כשתצא לקרב האיתנים אל מול ה-iPhone של אפל (Apple) – מה שהיא לא יכולה הייתה לעשות בחמש השנים האחרונות. אולם כעת, אחרי שהשיקה מכשירים עם מערכת ההפעלה חלונות פון (Windows Phone), עושה רושם שהחברה הפינית מרגישה חזקה מספיק כדי "לעקוץ" יצרניות אחרות, כאשר החצים המכוונים ל-iPhone הרבה יותר מברורים.

"שורת המחץ" של הקמפיין החדש: כל הטלפונים הקודמים, כולל ה-iPhone, היו רק בדיקות בטה לקראת הדבר האמיתי – הלומיה 900 של נוקיה. האתר Smartphonebetatest, שהוקם על ידי WPCentral (ר"ת Windows Phone Central), מציג כמה סרטונים שלא מוזכר בהם השם נוקיה או לומיה 900, אבל שעון עצר המוצג בחזיתו מונה את הזמן עד ה-6 באפריל, יומיים לפני ההשקה של לומיה 900 ב-AT&T בארה"ב.

סרטוני הקמפיין מייצגים את הצעד הראשון של נוקיה, מיקרוסופט (Microsoft) ו-AT&T, במטרה להסב את תשומת ליבם של המשתמשים להשקת המכשיר של נוקיה, שלדברי AT&T צפויה להיות "ההשקה הגדולה מעולם" של מכשיר טלפון. מבחינתה של נוקיה, שהשקיעה רבות בלומיה 900, הרבה מאוד תלוי בהצלחתו של המכשיר, במיוחד בארה"ב.

בסרטונים מזכירות נוקיה ומיקרוסופט ברמיזה את "אחיזת המוות" השנויה במחלוקת של ה-iPhone 4s, את תצוגת המסך הבעייתית בשמש ואת עמידותו הפיזית של המכשיר – נקודות שהיא ודאי תשתמש בהן להדגשת יתרונות הלומיה. כל זאת, מבלי להזכיר את שמו של המכשיר, אלא רק על ידי הצגת תמונה מטושטשת של טלפון הדומה שתי טיפות מים ל-iPhone.

אירועים קרובים