יאהו! תפטר 2,000 עובדים – כ-14% מעובדי החברה

הפיטורים יערכו במסגרת הניסיונות של המנכ"ל החדש, סקוט תומפסון, לחדש את צמיחת חלוצת האינטרנט במתכונת רזה וגמישה יותר ● בחברה מעריכים כי החיסכון שיושג בעקבות הפיצויים יסתכם בכ-375 מיליון דולרים בשנה

יאהו! (!Yahoo) העולמית תפטר 2,000 עובדים – כ-14% מכלל עובדי החברה, במסגרת סבב הקיצוצים המקיף ביותר שידעה החברה. זאת, במסגרת הניסיונות של המנכ"ל החדש, סקוט תומפסון, לחדש את צמיחת חלוצת האינטרנט במתכונת רזה וגמישה יותר, תוך חיסכון של מאות מיליוני דולרים.

בוול סטריט (Wall Street) זכתה הידיעה לתגובות פושרות, לאחר ששני המנכ"לים הקודמים של יאהו! התקשו למצוא מענה להצלחה של גוגל (Google) בתחום החיפוש, וכן להצלחה של פייסבוק (Facebook) בתחום הרשתות החברתיות.

בסוף שנת 2011 עמד מספר העובדים של יאהו! על 14,000. כעת, עם מהלך הפיטורים הנרחב, מעריכים בחברה החיסכון שיושג יסתכם בכ-375 מיליון דולרים בשנה. ברבעון השני יופרש לטובת הפיטורין סכום המוערך בין 125 ל-145 מיליון דולרים. לא ניתן היה לקבל את תגובת יאהו! לשאלות על תנאי הפרישה של העובדים.

באיגרת לעובדים, ציין תומפסון, כי בעקבות הקיצוצים תהפוך יאהו! לחברה רזה יותר שתתמקד בליבת הפעילות, אותה הוא מאפיין כ-"מדיה ותקשורת", "פלטפורמות" ו-"נתונים". עוד הוסיף, כי "השינויים שעליהם אנו מכריזים היום יאפשרו לנו להציב את הלקוחות בראש, לנוע מהר יותר ולקדם נושאים", ובכך תהיה יאהו! "קטנה, זריזה ורווחית יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים