"איגוד" עובדי יבמ יקיים משמרות מחאה מול משרדי החברה

מדובר במחאה שנועדה להסב את תשומת הלב הציבורית לפיטורי העובדים בחברה, ולמעבר שלה למיקור חוץ מעבר לתחומי ארה"ב ● על פי הערכות, מספרם של עובדי יבמ בארצות הברית עומד כיום על 95,000, בהשוואה ל-132,000 בשנת 2005 ● טום מידלי, נשיא "איגוד" העובדים: "החיסול השיטתי של המשרות ביבמ אינו מקובל עלינו, ואנו מבקשים להעביר להנהלה מסר ברור - הפסיקו להעביר את המשרות שלנו למדינות שמעבר לים"

"איגוד" עובדי יבמ (IBM), המייצג באופן לא רשמי את עובדי יבמ, קורא לחבריו ולתומכיו לקיים מחרתיים (ג') משמרות מחאה מול משרדי יבמ ברחבי ארצות הברית. זאת, במטרה להסב את תשומת הלב הציבורית לפיטורי העובדים בחברה, ולמעבר שלה למיקור חוץ מעבר לתחומי ארה"ב.

"עובדי יבמ וגורמים נוספים בקהילה עדים להמשך מגמת פיטורי העובדים והעברת עבודות למיקור חוץ מעבר לתחומי ארצות הברית", מסר טום מידלי, נשיא "איגוד" העובדים. "החיסול השיטתי של המשרות ביבמ אינו מקובל עלינו, ואנו מבקשים להעביר להנהלה מסר ברור – הפסיקו להעביר את המשרות שלנו למדינות שמעבר לים".

"הפיטורים שבוצעו לאחרונה, שכללו 2,500 עובדי יבמ בארצות הברית, הם הוכחה ברורה לכך שבחברה לא מוקירים את הניסיון והידע של העובדים בארצות הברית", ציין לי קונרד, מתאם ארצי של "איגוד" העובדים. "העובדה שעובדי יבמ נדרשים לסייע בהעברת עבודה אל מחוץ לתחומי ארצות הברית, ולאחר מכן הם מפוטרים, היא מקוממת. האיום מרחף מעל כל המשרות בכלכלה של ארצות הברית".

באיגוד מעריכים, כי מספרם של עובדי יבמ בארצות הברית עומד כיום על 95,000, בהשוואה ל-132,000 בשנת 2005. יצוין, כי כיום לא מפרסמת החברה פילוח רשמי של מספר העובדים לפי מדינות, ומשום כך ישנן הערכות בלבד. במקביל, על פי "איגוד" העובדים, נמשכת העלייה במספר העובדים של יבמ במדינות אחרות, שבהן המשכורות נמוכות יותר.

בין היתר, דרישות העובדים כוללות ביטול הטבות מס ותמריצים לחברות שמעבירות עבודה למיקור חוץ מעבר לתחומי ארצות הברית, ובמקביל מבצעות מהלכי פיטורים בתחומה; פרסום מלא של היקף הפיטורים של עובדי יבמ, ופירוט להיכן הועברו המשרות; והפסקת ההעברה של משרות אל מחוץ לתחומי ארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים