"חיפשנו פתרון ניהול והתאוששות מאסון לכלל החברות שרכשנו"

צביקה רוזנפלד, מנהל תשתיות ה-IT ב-נוביי, מספר על פרויקט להטמעת פתרון הגיבוי, השחזור, ההתאוששות מאסון וההגנה מפני כופרה של קומוולט, שחברת הפינטק הקנדית ביצעה

צביקה רוזנפלד, מנהל תשתיות ה-IT ב-נוביי.

"בשנים האחרונות רכשנו לא מעט חברות שמיזגנו לתוכנו. נדרשנו לפתרון הגנת נתונים שיענה למצב שבו כל אחת מהחברות שנרכשו פועלת בטכנולוגיות שונות – בענן, בקרקע, עם מערכות הפעלה, שרתים ובסיסי נתונים שונים. המורכבות הזו של הסביבות השונות, לצד הצורך לפעול לפי מדיניות אבטחת המידע ולהלום את הרגולציה, הביאו אותנו לחפש ולהטמיע פתרון מקיף, שישרת את כלל החברות שנרכשו", כך אמר צביקה רוזנפלד, מנהל תשתיות ה-IT ב-נוביי (Nuvei).

רוזנפלד תיאר פרויקט שאותו הוא ואנשיו ערכו, במסגרת כנס הלקוחות והשותפים השנתי שקיים הסניף הישראלי של קומוולט, Commvault SHIFT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם הגן בשפיים.

 

חברת הפינטק הקנדית נוביי פיתחה טכנולוגיה סקלבילית ומודולרית, שמאפשרת לארגונים לקבל תשלומים של הדור הבא, להציע ללקוחותיהם מגוון אפשרויות תשלום ולהרוויח מהנפקת כרטיסים, שירותי בנקאות, ניהול סיכונים ושירות מניעת הונאות. נוביי פועלת ביותר מ-200 שווקים בעולם, עם 150 מטבעות ומאות שיטות תשלום שונות. היא הוקמה ב-2003 והכנסותיה בשנה החולפת עמדו על 1.19 מיליארדי דולרים. בישראל פועלת ענקית עיבוד התשלומים כבר כמה שנים, בעקבות רכישה שלה את סייפצ'ארג' הישראלית. נוביי נסחרת בבורסת ניו יורק ובבורסת טורונטו.

לדברי רוזנפלד, "נוביי היא חברה שמבצעת תהליכי עיבוד אונליין וככזו, היא מחויבת ונמדדת על פחות ממילי-שנייה בתהליכי העיבוד עבור הלקוחות".

מהלך הפרויקט

הדובר ציין כי "השנה סיימנו פרויקט להטמעת פתרון הגיבוי, השחזור, ההתאוששות מאסון וההגנה מפני כופרה של קומוולט. הפרויקט כלל את יישום פלטפורמת Commvault Cloud, שכוללת את מערכת הגיבוי הארגונית Hyperscale X של קומוולט, לצד פתרון הגיבוי ליישומי הענן מטאליק, שמסופק במודל של תוכנה כשירות (SaaS)".

אתגר נוסף שרוזנפלד דיבר עליו הוא ש-"אנחנו נדרשים לעמוד בשלל רגולציות, במצב שבו כל התווך וכל הדיסקים מוצפנים בצורה מלאה – ברמה הפיזית וגם ברמה הלוגית. הפתרון שהטמענו סיפק מענה לאתגר זה".

לסיכום הוא אמר כי "קיבלנו מענה מיטבי לצרכי הארגון, עם פתרונות בעלי זמינות מלאה, שעונים לאתגר ההגנה מפני מתקפות כופר. זאת, ללא כל פגיעה בייצור, שהוא, באופן טבעי, היבט רגיש בתחום הפעילות של החברה. הפרויקט העניק לנו גיבויים אוטומטיים, דו"חות שחזור ודו"חות אבטחת מידע למחלקת אבטחת המידע – וזאת כחלק מהצורך להלום את הרגולציות. מוצרי קומוולט משולבים באופן מלא במערכי ההגנה הארגוניים שלנו, ב-SIEM וגם ב-SoC. הנושא שהיה הכי חשוב עבורנו כחברת פינטק הוא לספק את רמת השירות (ה-SLA) שהתחייבנו אליה ללקוחות. יישום הפתרון הניב לנו צמצום בזמן, בכוח אדם ובתחזוקה היומיומית. קיבלנו יעילות בביצוע הגיבויים לצד חיסכון בנפח אחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים