פרויקט חדש בשיתוף גוגל נאבק בניסיונות הונאה ברשת

הפרויקט החדש ישמש כמסלקה/בורסה, שבה ירוכזו אותות אזהרה אודות שחקנים מרושעים, כדי לחזק את יכולות הזיהוי והאיתור של פעילותם - וכך לאפשר שיבוש מהיר יותר של הונאות במגזרים, פלטפורמות ושירותים שונים

פרויקט חשוב למניעת הונאות אונליין.

גוגל, בשיתוף פעולה עם הארגון למאבק בהונאות רשת (GASA) ועם הפדרציה לחקר ה-DNS, הכריזו על פרויקט חדש בשם Global Signal Excange (ובקיצור GSE), כדי להגביר את המאבק בניסיונות ההונאה נגד הגולשים באינטרנט.

הפרויקט החדש אמור לשמש כסוג של מסלקה/בורסה, שבה מרכזים באופן גלובלי אותות אזהרה אודות שחקנים מרושעים, כדי לחזק עוד יותר את יכולות הזיהוי והאיתור של הפעילות שלהם – וכך לאפשר שיבוש מהיר יותר של הונאות במגזרים, פלטפורמות ושירותים שונים. המטרה היא ליצור פתרון יעיל וידידותי למשתמש בקנה מידה אינטרנטי, ונגיש לארגונים זכאים, כאשר GASA והפדרציה ינהלו את הגישה.

לפי GASA, צרכנים ברחבי העולם מפסידים מעל טריליון דולר בשנה בגלל הונאות מקוונות. במחקר שערך הארגון באחרונה נחשף כי 78% חוו לפחות ניסיון הונאה אחד בשנה האחרונה. עם זאת, רק 59% דיווחו על כך, ו-24% אמרו שהם לא מאמינים שדיווח יעשה שינוי. 45% ציינו כי המצב מחמיר.

"אנחנו יודעים מניסיון כי המאבק בהונאות ובארגוני הפשיעה העומדים מאחוריהן דורש שיתוף פעולה חזק בין התעשייה, עסקים, החברה האזרחית וממשלות, על מנת להילחם בשחקנים הרעים ולהגן על המשתמשים. אנחנו מחויבים לתרום את חלקנו להגנה על משתמשים, כולל באמצעות עבודתנו המתמשכת בפיתוח כלים, פרסום מחקרים ושיתוף מומחיות ומידע עם אחרים, כדי להגן על אנשים אונליין", נכתב בבלוג של גוגל.

כחברה כמייסדת, גוגל תתרום לפרויקט החדש יותר מ-150 אלף אותות על שחקנים מרושעים מפלטפורמת הקניות שלה. המטרה היא להגדיל את המספר במהרה, במיוחד עם עסקים שמתמקדים באספקת אבטחה ללקוחות קצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים