האם אנשים מוכנים לשלם יותר כדי לעבור לטלפון עם יכולות AI?

סקר אחד מראה שיותר מ-50% לא מוכנים לעשות זאת, אולם סקר אחר מראה שבקרב בנות ובני דור ה-Z, המצב שונה

בינה מלאכותית משולמת. האם גם משתלמת?

יצרניות הטלפונים משקיעות מאמצים רבים בהוספת יכולות בינה מלאכותית רבות מספור לטלפונים החדשים, ובאפל אפילו מציינים את יכולות ה-Apple Intelligence החדשות כסיבה מספיק חשובה כדי לשדרג למשפחת הטלפונים החדשה, ה-iPhone 16. בחברה מסתמכים על כמה סקרים שמראים שצעירים רוצים בינה מלאכותית, כולל סקר של חברה בשם פייפר סנלדר, שפורסם בתחילת החודש ומעלה שלא פחות מ-30% ממה שמוגדר דור ה-Z מעריכים כי ישדרגו ל-iPhone 16 בחצי השנה הקרובה, בגלל היכולות החדשות.

אולם, בסקרים מקבילים, שמכילים את כל שכבת הבוגרים האמריקנית, התוצאות שונות מאוד. לפי האתר סינט, יותר מ-50% מהמבוגרים לא מוכנים לשלם יותר כדי לקבל תכונות בינה מלאכותית, ולמעשה מעט מאוד מהמשיבים אמרו שהם משתמשים ביכולות כאלה כבר כיום.

10% מהמשיבים אמרו שהם משתמשים בבינה מלאכותית עבור עריכת תמונות, כ-12% עבור הרצת שאילתות בצ'טבוט כזה או אחר, ורק 14% אמרו שהם מתרגשים לראות אילו תכונות בינה מלאכותית יוצעו בעתיד הקרוב.

על השאלה מה מניע את המשתמשים לרכוש טלפון חדש, 18% בלבד ציינו בראש הרשימה בינה מלאכותית. 61% ציינו כי המניע הראשון שלהם הוא חיי סוללה ארוכים, 46% השיבו: יותר זיכרון אחסון, ו-38% דירגו בראש הרשימה מצלמה עם תכונות מתקדמות יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים