ההסתדרות הרפואית נכנסת לעולם ההון-סיכון

היא מקימה, יחד עם קרן eHealth Ventures, את מועדון Club-D, שיאפשר לרופאות ולרופאים החברים.ות בה להשקיע בחברות טכנולוגיה בתחום הבריאות

נעם עמיר, מנכ"לית Club-D.

ההסתדרות הרפואית בישראל נכנסת לתעשיית ההון-סיכון וחוברת ל-eHealth Ventures, המתמחה בהשקעות בתחום טכנולוגיות הבריאות, להקמת מועדון החדשנות Club-D, שבמסגרתו יוכלו 30 אלף הרופאות והרופאים החברים בה להשקיע בסטארט-אפים בתחום.

מקימי המועדון אומרים כי הוא מהווה "הזדמנות ייחודית – הן למשקיעים, שייחשפו להזדמנויות השקעה אקסקלוסיביות, שלא נגישות עבורם כעת, והן לסטארט-אפים, שיקבלו גישה למשקיעים שהם מומחי תוכן, בעלי רשת קשרים רלוונטית, וביכולתם לתמוך ולתרום להצלחת החברה". לטענתם, "מועדוני משקיעים דוגמת Club-D הם אחד הפתרונות היעילים לבניית ערך עבור משקיעים וחברות, ומהווים מודל מקובל בעולם העסקי הגלובלי, בעוד שהם עדיין פחות נפוצים בישראל. מדובר בהתאגדות של משקיעים פוטנציאליים, שנחשפים במרוכז להזדמנויות השקעה ומחליטים האם להצטרף להשקעה – בהתייחס לכל הזדמנות בנפרד".

המנכ"לית של המועדון החדש היא נעם עמיר – בעלת ניסיון עשיר בתחום ההשקעות והפיתוח העסקי, לרבות גיוס משקיעים, ניהול קהילות משקיעים גלובליות, יזמות, הקמה וחברות בהנהלה של חברות בשלבים שונים, כולל ייסוד סטארט-אפים בתחומי המכשור הרפואי ושירותי הבריאות הדיגיטליים.

"המועדון יאפשר לרופאים להשתלב בפעילות ייחודית"

טלאור זק"ש, שותף מנהל ב-eHealth Ventures, אמר כי "היוזמה החדשה נותנת מענה לעניין הגובר של משקיעים במגמות ההתפתחות המואצות של הענף ובהזדמנויות הרבות של תנופת היזמות בישראל בתחום זה. מועדוני משקיעים כמו Club-D מעניקים לחבריהם מגוון רחב של הזדמנויות השקעה בחברות מבטיחות ומצליחות, שבדרך כלל למשקיעים פרטיים אין גישה אליהן. החברות מצידן עשויות לקבל גישה למקור מימון חשוב גם בשלבים שבהם גופי השקעה ממוסדים וגדולים יותר מנועים מלהשקיע, וכן למנף את הידע המקצועי והקליני ואת רשת הקשרים של חברי המועדון והנהלתו".

עו"ד לאה ופנר, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית בישראל, ציינה כי "המיזם החדש תומך ביעדים שלנו. אנחנו שמים בשנים האחרונות דגש על חדשנות עבור הרופאות והרופאים, ועל פיתוח שירותי ערך מוסף ייחודיים לחברינו. המועדון יאפשר לרופאות ולרופאים המעוניינים בכך להשתלב בפעילות השקעות ייחודית בשילוב מומחים הן בצד הפיננסי והן בצד הקליני, ולא פחות חשוב מכך – יאפשר לרופאים ולרופאות יזמים גישה למקור מימון פוטנציאלי, שיוכל לסייע להם בשלבים הראשונים של המחקר והפיתוח, ההוכחה הקלינית והמסחור של המוצרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים