הייתם בקולנוע ופספסתם שיחה בווטסאפ? תכונה חדשה תשים לזה סוף

התכונה, שכלולה בגרסת הבטא החדשה של האפליקציה, מסמנת בצורה ברורה שיחות שהתקבלו כשהטלפון היה במצב "נא לא להפריע"

עוד הוכחה שגם בווטסאפ צריך להשתמש בזהירות.

עבור משתמשים רבים בווטסאפ זוהי כבר מזמן לא רק אפליקציה להודעות מיידיות. גם ברמה העסקית, ווטסאפ מהווה מרכז קשר שבו מרבים לנהל שיחות טקסטואליות, אבל גם שיחות קוליות ושיחות וידיאו לרוב.

באירועים, בכנסים, בפגישות חשובות, במהלך סרט בקולנוע ובעוד מקרים שבהם רצוי שלא להפריע לסביבה, רוב האנשים הנורמטיביים מעבירים את הטלפון למצב "נא לא להפריע", שמשתיק את כל הקולות הבוקעים ממכשיר הטלפון, כולל את צפצופי ההתראה של ווטסאפ. במקרים כאלה, במיוחד אלה מאתנו שמרבים לקבל שיחות קול ו-וידיאו עלולים לפספס שיחות חשובות שלא נענו.

הבטא החדשה של ווטסאפ, 2.22.24.17, נותנת לזה מענה: יש בה תכונה חדשה שתקל לזהות שיחות כאלה. איך? הן יסומנו במשפט בולט שבו ייכתב: "הושתק בגלל שהטלפון במצב נא לא להפריע". ההודעה הזו תופיע מתחת להודעות מתאימות, וניתן יהיה גם לגלול אחורה בהיסטוריה של השיחות כדי לראות האם פוספסו שיחות כאלה בכל זאת. הן גם תופענה בתזרים ההודעות הראשי של האפליקציה.

בינתיים, הבטא הזו מוגבלת בנפח שלה, אבל יהיה לכם קל לזהות, מעבר לבדיקת מספר הגרסה של האפליקציה, האם היא הגיעה אליכם. פשוט כנסו למצב "נא לא להפריע" ובקשו ממישהו להתקשר אליהם בווטסאפ.

דרך אגב ההודעה מיועדת בינתיים לעיני מקבל השיחות בלבד. מי שמתקשר רק יקבל הודעה שהשיחה לא נענתה, ולא יוכל לדעת האם השיחה נדחתה או לא.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Slomi cat lover

    זה באמת טוב שזה בא דווקא עכשיו.

  2. שפן סלעים

    החייגן שלי מראה היסטוריה של שיחות. כולל שיחות ווטסאפ. כולל סימון נכנס-יוצא וסטטוס השיחה. למשל truecaller

  3. סרגיי

    אף אחד לא מפספס שיחות באמצע סרט כי אף אחד לא באמת מכניס את הטלפון לכיס. כולם ימשיכו להתכתב בווטסאפ גם באמצע סרט ולא אכפת להם אם זה מפריע לאנשים לידם או מעליהם.

אירועים קרובים