דיווחים: גרסה דקה וקלה יותר של מחשבי iPad תופיע במרס

על פי בלוג יפני, המראה של המחשבים החדשים – הדור החמישי של ה-iPad – יזכיר את זה של מחשבי ה-iPad Mini ● באתרים אחרים פורסמה הערכה שגורסת, כי במקביל להשקה של מחשבי ה-iPad מהדור החמישי, יצוידו גם מחשבי ה-iPad Mini בצגי Retina Display ● אם אכן יתאמתו הדיווחים, יהיה זה המשך המגמה של קיצור משמעותי במחזורי החיים של מוצרי אפל

אפל (Apple) מפתחת בימים אלה את מחשבי ה-iPad מהדור החמישי, שיהיו קלים ודקים יותר, ושהמראה שלהם יזכיר את זה של מחשבי ה-iPad Mini – כך על פי הבלוג היפני Macotakara, שנסמך על מקורות אנונימיים.

באתרים אחרים פורסמה הערכה שגורסת, כי במקביל להשקה של מחשבי ה-iPad מהדור החמישי, יצוידו גם מחשבי ה-iPad Mini בצגי Retina Display – אחד המאפיינים העיקריים שבלטו עד כה בחסרונם במחשבים אלה.

אם אכן יתאמתו הדיווחים, יהיה זה המשך המגמה של קיצור משמעותי במחזורי החיים של מוצרי אפל: הדור הרביעי של מחשבי ה-iPad הופיע בחודש שעבר, שמונה חודשים לאחר הדור השלישי, ואם הדור החמישי יופיע במרס, יחלפו עד אז כחמישה חודשים בלבד מהשקת הדור הרביעי. יצוין, כי שלושת הדורות הראשונים של מחשבי iPad הושקו כולם במרס, במרווחים של שנה זה מזה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים