אייסר תגביר השנה את קצב ייצור הטאבלטים שלה ב-400%

החברה מתכוונת "לתת גז" בשוק הטאבלטים ולייצר השנה עד 10 מיליון מהם ● אייסר עתידה להשיק ב-2013 טאבלטים עם מסכים בגדלים של 8 ו-10 אינץ', שיצטרפו לטאבלט 7 אינץ', שכבר משווק ● 70% מהמכשירים יהיו מבוססים על אנדרואיד והיתר על חלונות של מיקרוסופט, שאת הטאבלטים שלה ביקרה אייסר בעבר

אייסר (Acer) מתכוונת להיות שחקנית משמעותית יותר בתחום מכירות הטאבלטים ב-2013. החברה צופה, כי תגדיל השנה את הייצור שלה בתחום ב-400% ותייצר עד 10 מיליון טאבלטים בגדלים שונים.

החברה מתכוונת לייעד את הטאבלטים שלה לשוק הכניסה, שהפך פופולרי מאוד בקרב כמעט כל היצרניות. מעבר לטאבלט ה-7 אינץ', שהיא מייצרת כבר כיום, בכוונתה של אייסר להשיק ב-2013 טאבלטים עם מסכים בגדלים של 8 ו-10 אינץ'. הראשון יושק כבר לקראת סוף החודש הבא.

לפי האתר DigiTimes, אייסר ייצרה בחודשים האחרונים כ-200 אלף יחידות של ה-Iconia B1-A71, טאבלט עם מסך 7 אינץ' מבוסס אנדרואיד (Andorid), שנמכר לצרכן במחיר של כ-150 דולרים. מחירו צפוי לרדת ל-130 דולרים עם התחלת המכירה של הטאבלט בגודל 8 אינץ', שיעלה כ-150 דולרים. מחירו של הטאבלט בגודל 10 אינץ' אמור להיות כ-200 דולרים.

70% מהמכשירים שאייסר תייצר השנה יהיו מבוססים על אנדרואיד. היתר יהיו מבוססים, ככל הנראה, על גרסת ה-RT של חלונות (Windows). זאת על אף שאייסר הייתה מהחברות הביקורתיות ביותר נגד מיקרוסופט (Microsoft) כשזו הכריזה על השקת טאבלטי ה-Surface שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים