גוגל מתכננת עדכון למכשירי Nexus 7; שבבי Nvidia יוחלפו באלה של קוואלקום

מחשבי הלוח מהדור החדש, עם צג של 7 אינץ', יתאפיינו במסגרת דקה יותר ובצג בעל אבחנה גבוהה יותר ● במקום מעבדי Tegra 3 של Nvidia, הם יצוידו במעבדי Snapdragon של קוואלקום

מחשבי הלוח מדגמי Nexus 7 של גוגל (Google) ישודרגו ביולי הקרוב ומעבדי Tegra 3 של Nvidia, בהם מצוידים מחשבי הלוח מהדור הנוכחי, יוחלפו במעבדי Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm) – כך עולה מידיעה שפרסמה רויטרס (Reuters). סוכנות הידיעות נסמכה על מקורות שביקשו לשמור על עילום שם. המעבר מוסבר ביכולות העיבוד הגבוהות יותר של מעבדי קוואלקום וביכולתם לטפל בווידיאו באבחנת HD.

מחשבי הלוח מהדור החדש, עם צג של 7 אינץ', יתאפיינו גם במסגרת דקה יותר ובצג בעל אבחנה גבוהה יותר. הייצור של מחשבי הלוח מהדור הקודם יופסק עם המעבר לדור החדש וייתכן שהמחיר של הדגם הבסיסי יופחת מ-199 דולרים כיום ל-149 דולרים בדור החדש. מחשבי Nexus 7, שפותחו ותוכננו על ידי גוגל, מיוצרים על ידי אסוס (Asus) ומיועדים למי שאינם מעוניינים לשלם 400 דולרים ומעלה תמורת מחשבי לוח מתקדמים דוגמת ה-iPad.

מחירם של מחשבי Nexus 7 מקביל לזה של מחשבי Kindle Fire מבית אמזון (Amazon). בפברואר העריך האנליסט בנדיקט אוונס, כי מאז שהחל שיווקם, ביוני 2012, נמכרו 4.5 מיליון יחידות מהם. בדו"ח שפורסם בחודש שעבר העריכה IDC, כי עד סוף 2017 יימכרו יותר מ 350 מיליון יחידות של מחשבי לוח קטנים וזולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים