אלקסה של אמזון כבר מנחשת מה תהיה השאלה הבאה

חובבי מכשירי Echo של אמזון יבחינו בקרוב, שאלקסה הופכת חכמה ושימושית יותר הודות לעדכון של אמזון, שיהפוך אותה לבת שיחה "כמעט" אנושית

ישתף את הרשת הביתית עם השכונה. Echo של אמזון. צילום: אמזון

העוזרת הקולית אלקסה של אמזון (Amazon) כבר יודעת להדליק ולכבות אורות, להקריא חדשות, לדווח על מזג האוויר ועוד תכונות רבות, אבל אמזון רוצה לשפר אותה עוד ועוד, ולהפוך אותה לבת שיחה כמה שיותר אנושית וגם חכמה יותר עם עדכון חדש. לדברי אמזון, הודות לשימוש במערכת לימוד מכונה חדשה, אלקסה "יכולה להסיק מתוך שאלה ראשונית גם את השאלה או את הפעולה הבאה שתידרש ממנה", ובכך "מוסיפה שימושיות ללקוחותינו".

למשל, אם  תופנה אליה השאלה: "כמה זמן דרוש לבישול ביצה?" אלקסה תשיב מעתה: "שלוש דקות הן זמן ראוי", ואז, מתוך הנחה שהשואל מתכנן לבשל ביצה, היא גם תשאל: "האם תרצו שאכוון טיימר לשלוש דקות?"

בבלוג שפרסמו מהנדסי אלקסה אנג'ישנו קומאר ואנאנד ראת'י, הם הסבירו את מורכבות המשימה של הפיכת אלקסה לתגובתית בזמן הנכון, מבלי שתהפוך למטרד: "שינויים מעין אלה נראים לכאורה פשוטים, אבל מתחת 'למנוע' יש כמה אלגוריתמים מתוחכמים, שיודעים להבחין במטרות סמויות ומתרגמים אותן לפעולות, שלעיתים קרובות מקיפים כישורים שונים, ומציפים אותן ללקוחות בדרך שאינה גורמת להם לחוש מוטרדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים