גאדג'Time: המון אינצ'ים של מסך – "88 LG OLED Z2

במחיר של 120 אלף שקלים, תעניק טלוויזיית הענק הזאת של LG חוויית צפייה של 8K, צליל היקפי בתקן Dolby Atmos ורמקולים בעוצמה של 80 ואט, הרצת אפליקציות, שיתוף תכנים ועוד, וגם חוויית משחקים

"LG OLED Z2 88

טלוויזיות ענק הן כבר ממש לא עניין כזה ייחודי. נכון שלעיתים קרובות הטלוויזיות הגדולות באמת של החברות השונות, LG לצורך העניין הנוכחי, הן לעיתים רק כדי להוכיח יכולת, אבל עם הזמן הגודל של המכשירים שמציעים למכירה היישר מהמחסנים רק הולך וגדל.

אחת הגדולות הללו שייכת לסדרת ה-Z2 של החברה, אחת הסדרות שעליהן הכריזה החברה בישראל ממש בימים האחרונים, והיא מציעה מסך OLED בגודל 88 אינץ', לא פחות, עם מסגרת ממש מינימלית, והיא דקיקה מאוד כי לכל פיקסל יש תאורה עצמאית, כך שאין צורך במקרן אחורי.

הרזולוציה שמציע מסך ה-88 אינץ' הזה עומדת על 8K, והיא מציעה תמיכה בתקן Dolby Vision IQ, תמיכה בקול היקפי עם תקן Dolby Atmos, ורמקולים בתצורה של 4.2 ועוצמה גבוהה של 80 ואט. מעבד α9 מדור 5 מאפשר צבע שחור מוחלט מצד אחד, וגם התאמת תכנים בעלי רזולוציה נמוכה לרמה של 4K, עם תמיכה ב-HDR. לפי LG, המעבד גם יודע לזהות את הז'אנר של המדיה המוצגת ולהציע התאמות.

מערכת ההפעלה של "LG OLED Z2 88 מבוססת על webOS 22, והיא מאפשרת הרצת אפליקציות כמו בכל טלוויזיה חכמה מודרנית וכן שיתוף תכנים מטלפונים, כולל בתקנים של אפל.

עם הנטייה של גיימרים כיום להפוך גם טלוויזיות ענק למסכי משחק, הטלוויזיה החדשה מציעה מצב משחקים עם זמן תגובה של אלפית השנייה, תמיכה ב-VRR, וגם בתקני סנכרון התצוגה של אנבידיה ו-AMD.

המחיר, כפי שצפוי במסכי ענק, עומד על 119,990 שקלים, וזה כולל שלוש שנות אחריות ועוד שנתיים אחריות על הפאנל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים