ארה"ב: AT&T תציע מכשירי iPad ללקוחות עסקיים
חברת הסלולר האמריקנית היא הראשונה שממצבת את מחשבי הלוח של אפל, שהפכו ללהיט בקרב הצרכנים הפרטיים, כפלטפורמת מיחשוב לארגונים ● לא ידוע עדיין באילו מחירים יוכלו הלקוחות העסקיים לרכוש את המכשירים
ענקית הטלקום האמריקנית AT&T הציגה בסוף השבוע תוכנית שבמסגרתה יוצעו מחשבי iPad – אשר זוכים להצלחה רבה בקרב הצרכנים הפרטיים – גם ללקוחות הארגוניים של אפל (Apple).
"מחשבי iPad מתאימים מאוד ללקוחות במגוון רחב של ענפי תעשייה, אשר מחפשים דרכים חדשות להגביר את התפוקה העסקית וליהנות מגמישות רבה יותר", אמר מייקל אנטיירי, נשיא AT&T לפתרונות מתקדמים לארגונים. לדבריו, "ההצעה החדשה ממחישה את מחויבותה של AT&T לספק לעסקים את הכלים הנחוצים להגברת התפוקה".
המהלך של AT&T הוא, למעשה, הפעם הראשונה שבה ממצבת חברת טלקום כלשהי את מחשבי ה-iPad ככלי עסקי. אנליסטים מעריכים שאסטרטגיה זו עשויה להשתלם, משום שחברות מבקשות להציע לעובדיהן כלים דומים לאלו שבהם הם משתמשים גם בחייהם האישיים.
"חברות רבות פונות אלינו ומבקשות שנציע להן אסטרטגיה מתאימה לשימוש במחשבי iPad בארגון", אמר טד שדלר, סגן נשיא ואנליסט ראשי בחברת המחקר פורסטר (Forrester). "מחשבי ה-iPad מעניקים עוצמה רבה, וכל עובד יכול לרכוש אותם".
AT&T לא נקבה במחירים שבהם יוצעו מחשבי iPad לחברות עסקיות, אך ציינה, כי הלקוחות הארגוניים שיבחרו במחשבי iPad עם תקשורת Wi-Fi ודור שלישי ייהנו "מתוכניות אטרקטיביות לגלישה בפס רחב בתשלום מראש".
מחשבי ה-iPad שברו שיאי מכירות, כאשר תוך 80 ימים מהשקתו נמכרו לא פחות משלושה מיליון יחידות. ברבעון השלישי של השנה יימכרו, ככל הנראה, 4.5 מיליון יחידות. בסך הכול, ההערכה היא, כי אפל מכרה עד כה כ- 8.5 מיליון מחשבי iPad.
ההצלחה של מחשבי הלוח החדשים באה גם על חשבון המכירות של מחשבי PC. בסקר שערכה חברת המחקר NPD ציינו 13% מרוכשי ה-iPad, כי אלמלא היו מחשבים אלה מוצעים, הם היו רוכשים מחשבי PC.
תגובות
(0)