דיווחים: דגמים חדשים של MacBook Pro ו-iMac יופיעו במחצית הראשונה של 2011

על פי הדיווחים, שמקורם במזרח הרחוק, מתכוונת אפל להציג במחצית הראשונה של השנה הבאה דגמים בעיצוב חדש של מחשבי MacBook Pro ו-iMac ● ההערכות הן, כי הדגמים החדשים של מחשבי MacBook Pro יאפשרו להגדיל ב-2011 את היקף המכירות של אפל בשוק המחשבים הניידים בשיעור של 30%-40% בהשוואה ל-2010

אפל (Apple) תציג במחצית הראשונה של 2011, ככל הנראה, דגמים משודרגים של מחשבי MacBook Pro ו-iMac – כך דיווח המגזין המקצועי Digitimes מטייוואן, על סמך מקורות "בתעשיית הרכיבים".

על פי הדיווחים, החברה מתכננת לפחות ארבעה דגמים חדשים של מחשבי MacBook Pro, עם "שינוי קל" בעיצוב המארז ושדרוג למערכת ההפעלה Mac OS X 10.7 Lion. מחשבי iMac החדשים יוצעו עם "צג גדול יותר ומחירים שיפנו למיינסטרים". עוד מעריכים, כי מחשבי Mac החדשים יצוידו במעבדי Sandy Bridge החדשים של אינטל (Intel).

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, חשף את מערכת ההפעלה Mac OS X 10.7 Lion באירוע Back to the Mac, שנערך באוקטובר. מערכת ההפעלה כוללת חידושים שהופיעו בראשונה במערכת ההפעלה iOS, ובהם יישומים שפועלים בכל שטח המסך ותמיכה בצגים מרובי נגיעות. ג'ובס הבטיח אז, כי מערכת ההפעלה Mac OS X 10.7 Lion תופיע בקיץ הקרוב.

מהערכות שהופיעו בידיעה שפורסמה ב-Digitimes עולה, כי הדגמים החדשים של מחשבי MacBook Pro יאפשרו להגדיל ב-2011 את היקף המכירות של אפל בשוק המחשבים הניידים בשיעור של 30%-40% בהשוואה ל-2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים