סקר: ארגונים שרוכשים מחשבי לוח מעדיפים iPad

82% ממנהלי המיחשוב השיבו, כי החברה שבהם הם מועסקים מספקת לעובדיה את מחשבי הלוח של אפל ● למקום השני הגיעה HP עם 11%, ולשלישי - דל עם 7% ● עוד עולה מהסקר, כי רק 7% מהחברות מספקות לעובדים מחשבי לוח כלשהם, אולם שיעור זה עתיד להגיע ברבעון הראשון של 2011 ל-14%

הרוב המכריע מבין הארגונים המעטים שהחליטו לספק לעובדיהם מחשבי לוח בחרו במחשבי iPad של אפל (Apple) – כך עולה מסקר שערכה באחרונה חברת המחקר ChangeWave.

רק 7% מבין 1,641 מנהלי המיחשוב שהשיבו על הסקר ציינו, כי החברה שבה הם מועסקים מספקת לעובדיה מחשבי לוח – עלייה של 1% בהשוואה לסקר דומה שנערך באוגוסט. מבין המעטים שציינו, כי החברה מספקת מחשבי לוח, 82% השיבו שמדובר במחשבי iPad של אפל. 11% ציינו, כי החברה מספקת לעובדיה מחשבי לוח של HP, ו-7% – של דל (Dell).

יצוין, כי גם שביעות הרצון ממחשבי iPad גבוהה יותר: 69% מהמשיבים הביעו שביעות רצון "גבוהה מאוד" ממחשבים אלה, ו-28% שבעי רצון מהם "במידה מסוימת". 23% מהמשיבים שבחרו במחשבי Slate של HP מרוצים מאוד, ו-46% מהם מרוצים במידה מסוימת. רק 12% היו מרוצים מאוד ממחשבי Streak של דל, ו-62% השיבו, כי שביעות רצונם ממחשבים אלה היא במידה מסוימת.

אף על פי שכאמור, השנה עומד שיעור החברות שמספקות מחשבי לוח לעובדיהן על 7% בלבד, הרי שההערכה היא שברבעון הראשון של 2011 יגיע שיעור זה ל-14%. 78% מתכוונים לרכוש מחשבי לוח של אפל, 9% – של דל, 9% נוספים – של RIM, מחשבים של HP יירכשו על ידי 8% מהחברות, ואילו 4% מתכוונות לרכוש מחשבים מתוצרת סמסונג (Samsung).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים