גוגל מעניקה למפתחים הצצה מקרוב במערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0

במהלך הדגמת המערכת הדגישו מנהלי גוגל את קצב הפעולה המהיר שלה, את המבנה המודולארי שלה ואת היכולת של המפתחים להציג גרסאות משלהם ● על הגופים שהציגו יישומים לאנדרואיד 3.0, שתוכננה במיוחד עבור מחשבי לוח, נמנים דיסני ו-CNN

המפתחים זכו השבוע לחשיפה המיוחלת של מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 (Android 3.0), שמכונה Honeycomb ותוכננה במיוחד עבור מחשבי לוח. עם זאת, ההפתעות באירוע היו מועטות.

אף על פי שההדגמה נערכה בעזרת מחשב לוח Xoom של מוטורולה (Motorola), הרי שמוטורולה עצמה, או כל חברה אחרת, לא הכריזה עדיין על כוונה כלשהי להציע מחשבי לוח עם מערכת ההפעלה החדשה של גוגל (Google).

במהלך ההדגמה, שנמשכה שעתיים, הדגישו מנהלי גוגל את קצב הפעולה המהיר של המערכת, את המבנה המודולארי שלה ואת היכולת של המפתחים להציג גרסאות משלהם.

"מערכת ההפעלה Honeycomb מאפשרת פיתוח מהיר וגמיש… עבור מחשבי לוח מהדור החדש", אמר הוגו בארה, מנהל מוצר בגוגל שמופקד על אנדרואיד (Android).

הוא ציין, כי היכולות שהותאמו למחשבי לוח כוללות ביצועים גראפיים משופרים – בדו ממד ובתלת ממד. "השקענו מאמצים רבים כדי לשפר את הביצועים של Honeycomb, ובמיוחד בכל הקשור לגרפיקה", אמר בארה, שהכריז רשמית על המנוע הגרפי החדש Renderscript והציג צ'ט תלת ממדי עם הראפר סי-לו.

נציגים של CNN, דיסני (Disney) וחברת המשחקים War Drum הציגו משחקים ויישומים שיעשו שימוש ביכולות המיוחדות של מערכת ההפעלה למחשבי לוח. כריס ירגה, מפתח שעבר לא מכבר ממיקרוסופט (Microsoft) לגוגל, הציג את חנות היישומים החדשה Android Market Webstore, שכבר החלה לפעול, וטען שהגבול בין מחשבי הלוח לאינטרנט מיטשטש. "הכול נמצא בענן", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים