לנובו מציגה: מחשב נייד שעובד 30 שעות ברציפות

מחשב ה-ThinkPad T420, שהושק יחד עם עוד חמישה דגמים, מציוד בסוללת 9 תאים, כשבמקביל ניתן לחבר אליו סוללה חיצונית ● לפי החברה, שילוב זה מעניק לו יכולת פעולה של עד 30 שעות עבודה רציפות ללא צורך בטעינה ● דגם נוסף שהשיקה החברה יצויד בסוללה זהה ויציע 15 שעות עבודה רציפות "בלבד"

ענקית המיחשוב הסינית, לנובו (Lenovo), השיקה שישה דגמים חדשים של מחשבים ניידים עסקיים, כשגולת הכותרת היא זמני עבודה ממושכים במיוחד של עד 30 שעות. המחשבים החדשים יתבססו על סדרת המעבדים החדשה, 2nd Generation Intel Core של אינטל (Intel), הידועה גם בשם הקוד Sandy Bridge.

ה-ThinkPad T420 החדש הוא מחשב שמצויד במסך 14 אינץ', ומיועד למשתמשים עסקיים שזקוקים לזמן עבודה ממושך במיוחד. הוא מגיע באופן סטנדרטי עם סוללת 9 תאים, כשבמקביל ניתן לחבר אליו סוללה חיצונית. לפי החברה, שילוב זה מעניק למחשב יכולת פעולה של עד 30 שעות עבודה רציפות ללא צורך בטעינה.

באותה המשפחה, ה-T520, שמצויד במסך 15 אינץ', יגיע עם אפשרות לסוללת 9 תאים אחת בלבד, שתבטיח, בתנאים מיטביים, 15 שעות עבודה "בלבד".

בנוסף, דגמים עסקיים אלו – כמו גם ה-W520 שמיועד לגרפיקאים – יהיו מצוידים בכרטיס תצוגה נפרד מתוצרת Nvidia. מכיוון שכך, הם יאפשרו שימוש בטכנולוגיית ה-NVidia Optimus, המציעה מיתוג אוטומטי בין כרטיס התצוגה החזק לשבב הגרפי המשולב במעבד לפי צרכי המחשב. זאת, במטרה לחסוך בחשמל כשאין צורך בכרטיס החזק.

תכונה נוספת שתוצע בכל המחשבים החדשים היא Instant Resume, שנועדה לשמור על חיבור WiFi במשך 99 דקות, גם כשהמחשב נמצא במצב שינה. תכונה זו מאפשרת למשתמשים להישאר מחוברים לרשת אלחוטית גם עם סגירת מכסה המחשב. ניתן להשתמש בכך, עם זאת, רק באמצעות חיבור אלחוטי ולא קווי.

Turbo Boost הינה תכונה נוספת שתשולב במחשבים החדשים של לנובו. מטרתה להפחית את צריכת הכוח לחומרה שאינה חיונית בעת שימוש ביישומים שדורשים עוצמת מיחשוב רבה, וכן ניתוח נתונים או שיחת וידיאו רבת-משתתפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים