המנכ"ל החדש של HP שוטח את חזונו

בדברים שנשא בפני כתבי מחשבים ואנליסטים אמר ליאו אפותקר, כי HP תתמקד בשלושה תחומים: מיחשוב ענן, קישוריות בין מכשירים ותוכנה ● לדבריו, "החזון שלנו הוא להציע חוויה מלאה ובטוחה, מתוך מודעות לתוכן, בעולם מקושר" ● הוא העריך, כי המשתמשים ימשיכו להעדיף מחשבי PC

בהופעה רשמית ראשונה בפני כתבי מחשבים ואנליסטים מאז שמונה לתפקיד מנכ"ל HP בסתיו האחרון, הציג אתמול (ב') ליאו אפותקר את חזונו ביחס לעתיד החברה. בעתיד תתמקד HP בשלושה תחומים: מיחשוב ענן, קישוריות בין מכשירים ותוכנה, אמר אפותקר מעל במת Yerba Buena Theater בסן-פרנסיסקו. "החזון שלנו הוא להציע חוויה מלאה ובטוחה, מתוך מודעות לתוכן, בעולם מקושר", הכריז.

אפותקר הוסיף, כי גיבש את האסטרטגיה לאחר שבחן את החברה מבפנים במשך ארבעת החודשים האחרונים. "הפשלתי שרוולים, חקרתי את העסקים ונפגשתי עם לקוחות, שותפים וחלק מהמשקיעים", אמר. לדבריו, הוא גילה "עוצמה יוצאת דופן", אך בחלק מהתחומים "נדרש מיקוד אסטרטגי". את הדגש העיקרי מתכוון אפותקר לשים על צמיחה בשוק הארגוני.

בין השאר, מתכוונים ב-HP להתמקד בשוק של "נתונים בהיקפי ענק". הרכישה של חברת Vertica, שאמורה להיסגר בקרוב, היא דוגמה טובה לכיוון שבו עתידה HP להתקדם, אמר אפותקר. החברה תציג התקן ניתוח תחת המותג של HP "בעתיד הקרוב מאוד", על מנת לסייע ללקוחות ארגוניים לנתח בזמן אמת תובנה עסקית – לעקוב אחר רכיבים, אספקה, נתוני גלישה באינטרנט ועוד. HP שואפת לסייע ללקוחות לקבל מידע בקצב מהיר יותר על מנת שיוכלו לקבל מיד החלטות אסטרטגיות.

החזון החדש של אפותקר הוא, למעשה, גרסה נרחבת ומפורטת של ההערכה הראשונית שפרסם כאשר הצטרף לחברה, בסתיו האחרון. אז אמר אפותקר שכדי ש-HP תצליח בעולם המיחשוב החדש, עליה להציע תוכנה טובה יותר ושירותים טובים יותר.

"HP היא חברה איתנה, אך עלינו להכיר בכך שהעולם הסובב אותנו משתנה במהירות", אמר אפותקר. הוא הזכיר את הקצב המהיר של השינויים בעולם מוצרי הצריכה והוסיף, כי הדבר חל גם על עולם המיחשוב הארגוני.

בין השאר, ציין אפותקר, על HP לפתוח חנות יישומים שבה יוצעו תוכנות עסקיות. זו תהיה חנות "פתוחה", אמר, והיא לא תוגבל אך ורק ליישומים של HP. עם זאת, אפותקר מאמין, כי המשתמשים ימשיכו להעדיף מחשבי PC, בניגוד לדוגמה שמציגה אפל (Apple), שמקדמת את "העידן שלאחר ה- PC". כיום, ציין אפותקר, מוכרת HP "שני מחשבי PC ושתי מדפסות מדי שנייה. מסד ההתקנות שלנו ענק ומוסיף לצמוח. אנשים אוהבים לעבוד במחשבי PC, ומציאות זו אינה עומדת להשתנות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים