באיחור: AMD נכנסת לשוק הטאבלטים

הושק בבריטניה מחשב הלוח הראשון שמבוסס על מעבד ה-C-50 החדש של החברה ● הוא כולל שבב תצוגה פנימי מסוג Radeon HD6250, פועל במהירות של 1 ג'יגה-הרץ, ומעטפת הכוח שלו היא 9 וואט בלבד, כך שהוא לא אמור להתחמם

זורקת רמזים לאוויר. AMD

באיחור, ואולי אפילו באיחור רב, נכנסת גם יצרנית המעבדים השנייה בגודלה בעולם, AMD, לשוק מחשבי הלוח, שנשלט בעיקר על ידי מעבדים שמבוססים על פלטפורמות ARM שונות ובקצתו על מעבדי האטום (Atom) של אינטל (Intel). השבוע הושק בבריטניה מחשב הלוח הראשון שמבוסס על מעבד ה-C-50 החדש של החברה. מדובר במחשב של אייסר (Acer), שבעצמה טרם הותירה רישום מהותי בשוק ההולך ומתפתח של מחשבי הלוח.

המעבד, שמכונה Iconia Tab W500, הוא בן למשפחת מעבדי האונטריו (Ontario) של AMD, והוא כולל שבב תצוגה פנימי מסוג Radeon HD6250, שנחשב למתקדם מאוד. הוא פועל במהירות של 1 ג'יגה-הרץ, ומעטפת הכוח שלו היא 9 וואט בלבד, כך שהוא לא אמור להתחמם. המסך של המחשב הוא בגודל 10.1 אינץ' והוא תומך בריבוי מגעים ומצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD בנפח של 32 ג'יגה-בייט.

בניגוד לרוב המתחרות, שבחרו במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), ה-W500 מגיע עם חלונות 7 (Windows 7) של מיקרוסופט (Microsoft). מעבר לכך, הגרסה שהושקה תומכת ב-Wi-Fi, אך בעתיד צפויות גם גרסאות שיתמכו בדור השלישי.

במהלך השבוע הקרוב אמורה אייסר להשיק עבור המחשב החדש עמדת עגינה שלמעשה תציע בעיקר מקלדת מלאה לשימוש עבור אלה שזקוקים לו גם לצורך עיבוד תמלילים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים