סמסונג השיקה בישראל את סדרת המצלמות החדשה שלה

ההשקה כללה 13 מצלמות חדשות, ביניהן מצלמה שמתחברת לרשת מקומית באמצעות WiFi, מצלמה קטנה יותר מכרטיס אשראי ומצלמות דקיקות במיוחד - בעובי של כ-17 מ"מ בלבד ● בנוסף, הכריזה החברה, שכל המצלמות של סמסונג שישווקו בארץ יגיעו עם תפריטים בעברית מלאה וספרי הפעלה בעברית

סמסונג (Samsung) ישראל וחברת סמיקום לקסיס, השיקו היום (ג') בתל אביב את סדרת המצלמות החדשה של ענקית האלקטרוניקה והמיחשוב, שנחשבת ליצרנית השלישית בגודלה בעולם בתחום המצלמות הדיגיטליות. ההשקה כללה לא פחות מ-13 מצלמות חדשות, ביניהן מצלמה שמתחברת לרשת מקומית באמצעות WiFi, מצלמה קטנה יותר מכרטיס אשראי ומצלמות דקיקות במיוחד – בעובי של כ-17 מ"מ בלבד, שעדיין מציעות זום אופטי של x5. בנוסף, הכריזו היום שתי החברות, שכל המצלמות של סמסונג שישווקו בארץ יגיעו עם תפריטים בעברית מלאה וספרי הפעלה בעברית.

בין המצלמות שהושקו היום היתה גם ה-NX11 – מחליפתה של ה-NX10 כמצלמה הקומפקטית המובילה של החברה, שמאפשרת חיבור עדשות ואביזרים חיצוניים אחרים ומצוידת בעזרים שמופיעים בעינית הצילום וניתנים לשליטה על ידי העדשה עצמה. ה-NX11 תימכר בשלוש ערכות שונות עם חמש ערכות עדשות שונות, ובהתאם לכך מחירה ינוע בין 3,400 ל-5,000 שקלים, כולל הגוף, כשחלק מהערכות יושקו במחצית השנייה של 2011.

מצלמה בולטת נוספת שהושקה היום היא ה-WB700 – מצלמה שמציעה בגוף קטן יחסית עדשה של שניידר בקוטר 24 מ"מ וזום אופטי של x18. עם תג מחיר של כ-1,500 שקלים, היא מציעה חיישן CCD של 16 מגה-פיקסלים, צילום וידיאו HD באיכות 720p וכן ייצוב כפול לעדשה.

ה-SH100, שמחירה 1,200 שקלים, היא מצלמה קומפקטית שמציעה צילום בגודל מרבי של 14.2 מגה-פיקסלים וזום אופטי של x5. המצלמה כוללת גם חיבור אלחוטי המאפשר להתחבר לרשת הביתית ולהוריד תמונות מהזיכרון הנייד אל כונן קשיח מקומי או אל שירותי אחסון תמונות וסרטים מקוון. בעלי טלפונים חכמים יכולים גם להוריד אפליקציה ייעודית שהופכת את מסך הטלפון החכם למסך תצוגה המאפשר שליטה במצלמה – מביצוע זום וצילום בזמן אמת, דרך עריכה ועד שימוש בהתקן ה-GPS של הטלפון לתיוג התמונות במידע גיאוגרפי.

"יש דרישה הולכת וגדלה למוצרים של סמסונג", אמר דונג סונג צ'וי, מנכ"ל סמסונג ישראל. "אנחנו יודעים לפנות לצרכים ולדרישות של הלקוחות עם תכונות מיוחדות, כמו שילוב תפריטים בעברית עבור השוק הישראלי, למשל. נמשיך להיות מחויבים לאיכות טכנולוגית, להבאת חידושים לתעשיית המצלמות ולהתאמת המוצרים לצרכים של הלקוחות".

משה גוב, מנכ"ל סמיקום לקסיס, היבואנית הרשמית של מצלמות סמסונג לישראל, אמר במסיבת העיתונאים, שמטרת החברה היא להגיע ל-20% מנפח השוק הישראלי, שמוערך בכ-350 מליון שקלים במונחי 2010, עם צפי לגידול של כ-4% עד 6% עד סוף 2011. לדבריו, בשנה שעברה נמכרו בישראל כ-180 אלף יחידות של מצלמות, וב-2011 יימכרו קרוב ל-190 אלף.

"לפני חמש שנים כבר הספידו את שוק המצלמות הדיגיטליות, בגלל הכניסה החזקה של המצלמות לתחום הסלולר, אולם הוא זוכה לצמיחה מחודשת בזכות הטכנולוגיה הגבוהה שמציעות המצלמות של הדור הנוכחי", אמר גוב. "השוק בישראל לא קטן, ומצלמות סמסונג נמכרות בכ-600 נקודות מכירה ברחבי הארץ. ב-2010, כשנכנסנו לשוק לראשונה, עמד נפח השוק שלנו על 3.4%. בארבעת החודשים הראשונים של 2011 קפצנו לכ-13% מהשוק והיעד שלנו, כאמור, הוא להגיע השנה ל-20%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים