גוגל עשויה להציע בקרוב מחשבי לוח תחת שם המותג שלה

מהלך זה נועד על מנת לקדם את מחשבי הלוח עם מערכות אנדרואיד, שמתקשים להמריא מול מחשבי iPad המצליחים של אפל ● ההערכות הן שהמחשבים החדשים ייוצרו על ידי אחת החברות שגוגל משתפת עימן פעולה – סמסונג, אסוס או מוטורולה, אותה קנתה ● לא ברור עדיין אם מחשבי הלוח החדשים יצוידו בדור הבא של מערכות אנדרואיד - גרסה 5.0, המכונה Jelly Bean

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

לטלפונים החכמים שמציעה גוגל (Google) תחת שם המותג Nexus עשוי להצטרף בקרוב גם מחשב לוח שנושא את שם המותג של החברה – עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), כמובן. הדברים מדווחים בידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על "מקורות יודעי דבר".

הפרטים בידיעה אינם רבים, אך על פי ההערכות, המהלך נועד על מנת לסייע בקידום שוק מחשבי הלוח שמבוססים על מערכות אנדרואיד, שמתקשים להמריא אל מול ה-iPad של אפל (Apple). זאת, בניגוד להצלחה שנחלו הטלפונים החכמים מבוססי האנדרואיד. מכשירי ה-Galaxy Note החדשים של סמסונג (Samsung), למשל, נמכרו בהיקף של חמישה מיליון יחידות מאז שהושקו בסוף השנה שעברה.

בדומה לטלפונים החכמים מדגמי Nexus, ההערכות הן שגם מחשבי הלוח שיישאו את שם המותג של גוגל ייוצרו על ידי אחת החברות שעמן משתפת גוגל פעולה, דוגמת סמסונג או אסוס (Asus). ייתכן גם שמחשבי הלוח ייוצרו על ידי מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), אותה רכשה גוגל בשנה שעברה תמורת סכום של 12.5 מיליארד דולרים.

לא ברור עדיין אם מחשבי הלוח החדשים יצוידו בדור הבא של מערכות אנדרואיד – גרסה 5.0, המכונה Jelly Bean. לפי שעה מתקשות הגרסאות האחרונות של מערכות אנדרואיד להמריא: מרבית המכשירים שנמכרו (58.1%) מצוידים בגרסה 2.33 של אנדרואיד או בגרסה 2.2 הוותיקה יותר (27.8%), ורק 5% ממכשירי אנדרואיד הפעילים מצוידים בגרסאות 3 א 4 של מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים