סיסקו: ארגונים גדולים מאמצים את המגמה של שימוש במכשירים מהבית

מנהלים בכירים מכירים ביתרונות העסקיים הנובעים ממגמת הזליגה של טכנולוגיות שיועדו במקור לצרכנים פרטיים לתחומי הארגון - כך עולה ממחקר שפרסמה סיסקו ● עם זאת, המנהלים מודאגים מבעיות האבטחה והתמיכה

ארגונים רבים נוטים כיום לאמץ את המגמה של שימוש במכשירים פרטיים של העובדים (BYOD – ר"ת bring-your-own-device), והמנהלים הבכירים מדווחים על גידול משמעותי בתפוקה של העובדים ושביעות הרצון עקב כך. עם זאת, המנהלים מכירים גם בסוגיות האבטחה והתמיכה הכרוכות בשימוש במכשירים הפרטיים של העובדים. הנתונים עולים מדו"ח מחקר IBSG Horizon Study שפרסמה סיסקו (Cisco) אמש (ד').

95% מהמשיבים לסקר ציינו, כי בארגון שלהם מאפשרים לעובדים, בצורה כזו או אחרת, לעשות שימוש במכשירים שנמצאים בבעלותם במקום העבודה ו-76% מהמשיבים ציינו שהתוצאות של מגמת BYOD היו חיוביות מאוד מבחינת החברה ומאתגרות מבחינת מחלקת המיחשוב. על פי תוצאות הסקר, המספר של המכשירים המקושרים לכל עובד ידע עתיד לעלות מ-2.8 השנה ל-3.3 עד 2014. יצוין שהסקר נערך בקרב 600 מנהלי מיחשוב ומנהלים עסקיים בארצות הברית.

"נוכח הגידול במספר המכשירים שמביאים העובדים מהבית, על מחלקות המיחשוב לאמץ אסטרטגיית ניידות כוללת", אמרה פדמסרי ווריור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת טכנולוגיה ראשית בסיסקו. "שימוש ברשת חכמה יאפשר לארגונים להעניק לעובדים את היתרונות הנובעים מעבודה בכל מקום ובכל עת".

בשנה האחרונה הרחיבה סיסקו באופן משמעותי את ההיצע של הפתרונות שמאפשרים לעובדים לאבטח ולנהל רשתות ארגוניות ונתונים ולאפשר לעובדים לעשות שימוש במכשירים הפרטיים שלהם במקום העבודה. HP, ג'וניפר (Juniper Networks), אווייה (Avaya) ו-Extreme Networks מציעות פתרונות דומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים