אינטל השיקה את הדור השלישי של פלטפורמת ה-vPro

הדור החדש של הפלטפורמה יספק לעסקים יכולות אבטחה בדמות ניהול איומים, ניהול זיהוי וגישה, הגנה על נתונים ויכולות ניטור ותיקון, כולל מרחוק ● ריק אצ'בריה, מנכ"ל מחלקת הפלטפורמות העסקיות באינטל: "אינטל מכוונת לעידן חדש בו היא מספקת לעסקים פתרונות מיחשוב מקיפים וניתנים לניהול, שמאפשרים להם להתמודד עם איומי אבטחה, תוך אספקת הגמישות והתבניות אותם דורשים המשתמשים"

מספר שבועות לאחר השקת הדור השלישי של מעבדי ה-Core i, השיקה אינטל (Intel) השבוע גם את הדור השלישי של פלטפורמת ה-vPro שלה, מעבדי Ivy Bridge הנושאים תכונות ומערכות משובצות שונות, שייעודן לספק יכולות אבטחה וניהול מוגברות לתחום הארגוני.

הדור החדש של הפלטפורמה צפוי לספק לעסקים יכולות אבטחה בדמות ניהול איומים, ניהול זיהוי וגישה, הגנה על נתונים ויכולות ניטור ותיקון, כולל מרחוק. עסקים שיהיו מעוניינים ביכולות שמציעה הפלטפורמה המעודכנת יוכלו למצוא אותה במעבדי הדור החדש של אינטל לאורך כל שדרת המיחשוב: מחשבי אולטרא-בוק, ניידים רגילים, תחנות עבודה ומחשבים שולחניים. כך, למשל, יכללו מעבדי ה-vPro טכנולוגיה בשם Intel Identify Protection, שמשתמשת בתשתית של מפתחות ציבוריים כדי לספק שכבת אבטחה נוספת למחשבים. שכבה זו תאפשר למחשבים להזדהות בקלות ובמדויק באתרים וברשתות של החברה, ובמקביל למנוע התחברות בלתי מורשת. טכנולוגיות אבטחה נוספות הן Intel Secure Key, שמטרתה למנוע אובדן נכסים כמו מידע ומדיה, ו-OS Guard, שמטרתה לזהות רושעות בזמן אמת ולמנוע חדירה שלהן לרשת.

כלי אחר, שנולד כתוצאה מהרכישה של מק'אפי (McAfee), נקרא ePO Deep Command. הוא מיועד לשליטה בחילופי מידע בין מערכות ששייכות לאקו-סיסטמות בתעשיות וורטקיליות שונות. כך, למשל, בתחום הבריאות, בו צריכים לשתף מידע בין גופים שונים כמו בתי חולים, מרפאות ומעבדות שלא מחוברים לאותה רשת בהכרח.

היבט אחר של הדור השלישי של ה-vPro הוא חיזוק יכולות ההפעלה מרחוק והמיכון. טכנולוגיית ה-Active Management מאפשרת כעת לנתח ולתקן בעיות בנקודות מכירה מרוחקות, שלטים אלקטרוניים וכדומה, מבלי להפריע לפעילות השוטפת של מערכת השיווק, המכירות או הקופות. שילוב של טכנולוגיה זו עם יכולות חדשות שמוצעות בדור החדש של המעבדים, יכול אף לאפשר הצגה מדויקת יותר של מסרים פרסומיים ברשתות שיווק ומקומות אחרים בהם משתמשים במסכי מחשב.

"עם הדור השלישי של פלטפורמת ה-Core vPro, אינטל מכוונת לעידן חדש, בו היא מספקת לעסקים פתרונות מיחשוב מקיפים וניתנים לניהול, שמאפשרים להם להתמודד עם איומי אבטחה. זאת, תוך אספקת הגמישות והתבניות אותם דורשים המשתמשים", אמר ריק אצ'בריה, סגן נשיא קבוצת הארכיטקטורה ומנכ"ל מחלקת הפלטפורמות העסקיות באינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים