הערכות: מחשבי iPad מהדור הבא יהיו דקים וקלים יותר

הדור הבא של הטאבלטים מתוצרת אפל יושקו על פי הדיווחים בסתיו הקרוב ● לדברי אנליסט מ-KGI Securities, המכשיר החדש יהיה בעובי של 7.5 עד 8 מ"מ ובמשקל של כ-500 גרם

כשב-iPad היה חור

מחשבי iPad מהדור הבא יושקו בסתיו הקרוב, כשנה לאחר ההשקה של מחשבי iPad מהדור הנוכחי – מעריך מינג-צ'י קיואו, אנליסט מ-KGI Securities. לדבריו, ייצור המחשבים מהדור החדש יחל בחודשים אוגוסט או ספטמבר השנה, לקראת ההשקה בסתיו.

"אנו סבורים שמחשבי הלוח החדשים יהיו בעובי של 7.5 עד 8.0 מ"מ, כלומר דקים בכ-15% ממחשבי הלוח מהדור הנוכחי", נכתב בדו"ח שפרסם קיואו למשקיעים. העובי של מחשבי iPad מהדור הרביעי, הנוכחי, עומד על 9.4 מ"מ.

עוד צופה קיואו, כי "המשקל של מחשבי iPad החדשים יהיה כ-500 גרם, כלומר קל בכ-25% מזה של מחשבי iPad 4". המשקל של מחשבי iPad מהדור הנוכחי עומד על 652 גרם. לדברי קיואו, מחשבי iPad החדשים יצוידו במעבדי A7X ובמצלמות בעלות מפרט דומה לזה של המצלמות מהדור הנוכחי (כלומר, מצלמה קדמית HD ומצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסל). המארז והצבעים יהיו דומים לאלה של iPad Mini – שחור וכסף.

מאז תחילת השנה לא הכריזה אפל (Apple) על אף מוצר חדש. עם זאת, ייתכן שרמזים כלשהם יתקבלו בשיחת הוועידה שתערוך החברה השבוע, לרגל פרסום הדוחות הכספיים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים