HP הכריזה על שני מחשבים ניידים חדשים לעולם החינוך

שני המחשבים, Pro x360 Fortis G11 ו-Pro x360 Fortis G3 J, אמורים להיות זולים במיוחד, והחברה מתגאה בכך שהם עברו את בדיקות ה-MIL-19, שמוכיחות קשיחות ועמידות גם בנפילות, מכות וחבטות

Pro x360 Fortis G11 של HP.

HP הכריזה אתמול (ד') על שני מחשבים ניידים הפיכים חדשים במשפחת ה-Fortis, שמיועדים בעיקר לשוק ההוראה והחינוך. שני המחשבים מציעים תכונות מאוד דומות, ובעיקר החברה מתגאה בכך שהם עברו את בדיקות ה-MIL-19, שמוכיחות קשיחות ועמידות גם בנפילות, מכות וחבטות.

כמחשבים שאמורים להיות זולים במיוחד, כמו מחשבים רבים שמיועדים לשוק החינוך, מציעים מחשבי ה-Fortis החדשים תצורה שאינה גבוהה במיוחד, אך כזו שבהחלט אמורה להספיק ויותר לשימוש בידי תלמידים ומורים כאחד.

אלה המחשבים החדשים

Pro x360 Fortis G11 הוא מחשב המבוסס על מעבדי ה-N100 וה-N200 של אינטל, והוא מגיע עם Windows 11. מסך ה-LCD שלו הוא בגודל 11.6 אינץ', והוא מציע רזולוציית HD בלבד, אך מגיע עם הגנת Gorilla Glass. המחשב החדש מציע זיכרון RAM בנפח של עד 16 גיגה-בייט ואחסון שמבוסס על כרטיס SSD PCIe NVMe Value בנפח של 128 או 256 גיגה-בייט. מי שרוצה להוזיל את המחשב עוד יותר יכול לבחור אחסון בנפח של 64 גיגה-בייט מסוג eMCC.

המחשב תומך באפשרויות שונות של קישוריות, עד WiFi 6E ובלוטות' 5.3, ויש לו סוללת 42WHr, שנטענת באמצעות חיבור USB-C, וכן שני חיבורי USB-A. עוד הוא כולל מצלמת HD מקדימה, כשאפשר להוסיף מצלמה "פונה לעולם" באבחנה של 5 מגה-פיקסל עבור מצב שימוש כטאבלט. המשקל: 1.47 ק"ג.

Pro x360 Fortis G3 J הוא, כאמור, מחשב מאוד דומה – אך שונה, בעיקר בכך שמערכת ההפעלה שלו היא Chrome OS של גוגל. גם מבחר המעבדים שונה, כשהמחשב מבוסס על מעבדי פנטיום בדגמי N4500, N5100 ו-N6000. הוא מציע זיכרון RAM של 4.8 גיגה-בייט ואחסון eMMC בלבד, בנפחים של 32 או 64 גיגה-בייט. הסוללה מעט גדולה יותר – 47Whr, והיא אמורה להספיק, לפי החברה, לעד 11 שעות עבודה. יש גם חיבור USB-C.

לפי החברה, צמד המחשבים אמור להיות זמין גם בישראל כבר במהלך הרבעון הנוכחי – אז גם יפורסמו המחירים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים