דויטשה טלקום השיקה תוכנית תמיכה לסטארט-אפים ישראלים

התוכנית תומכת בחברות הזנק ישראליות בתחומי B2B או B2C, שמחפשות דריסת רגל בשוק האירופאי ונמצאות בשלבים הראשוניים של פעילותן ● מין-קין מאק, סגן נשיא בכיר בחברה: "יש לנו אפשרות לפתוח דלתות לחברות הצעירות הישראליות - הן בתוך דויטשה טלקום והן אצל חברות שותפות"

hub:raum, חממת הסטארט-אפים של דויטשה טלקום (Deutsche Telekom), השיקה היום (א') תוכנית שמציעה לחברות הזנק צעירות תמיכה, סיוע וליווי צמוד בישראל ובברלין, במטרה להכיר מקרוב את דרישות השוק בגרמניה. המטרה: סיוע בחדירה ראשונית לאירופה בכלל ולגרמניה בפרט.

התוכנית מיועדת לחברות הזנק ישראליות הנמצאות בשלבים הראשוניים של פעילותן, עם לפחות ביטא עובד, בתחומי B2B או B2C המתאימים לפעילותה של דויטשה טלקום והשווקים באירופה. "יש לנו הערכה רבה כלפי קהילת הסטארט-אפים הישראלית והידע המעמיק שנלווה אליה במגוון תחומי הטכנולוגיה", אמר מין-קין מאק – סגן נשיא בכיר לעסקים חדשים בענקית הטלקום, שעומד בראש hub:raum. "יש לנו אפשרות לפתוח דלתות לחברות הצעירות הישראליות, הן בתוך דויטשה טלקום והן אצל חברות שותפות, מהלך שייתן לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר בדרך להצלחה. אנו רוצים לעשות שימוש בסינרגיה הזו כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי".

התוכנית, המותאמת אישית לכל חברה, תימשך על פני שלושה חודשים ותכלול מספר שלבים: ראשית, לאחר תהליך המיון הראשוני, הסטארט-אפים הנבחרים יעברו תקופת הכנה של כחודש בישראל, במהלכה הם יוכנו על ידי מנטורים לדרישות המיוחדות של השוק באירופה. במקביל, צוות hub:raum בברלין יבחן שיתופי פעולה עסקיים פוטנציאליים בתוך ומחוץ לחברת הענק הגרמנית, ויארגן לחברות פגישות פנים אל פנים באירופה. בשלב הבא, החברות יכנסו למשרדים ייעודים בברלין, שישמשו להם כבסיס לאירופה ושווקיה. החברות בשלב זה ימשיכו לקבל ליווי צמוד, סיוע וייעוץ, על פי החברה, כולל גם תמיכה כספית למימון חלק מהוצאות הנסיעה והשהייה. בתמורה, hub:raum תקבל אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות, באמצעות קרן הההשקעות T-Venture, ותוכל לקבל הנחה של 20% אם וכאשר תחליט להשקיע. יצוין, כי הרף העליון להשקעה מצדה של ענקית הטלקום עומד על 300 אלף יורו.

הסטארט-אפ הראשון שכבר משתתף בפיילוט של התוכנית הוא Screemo התל אביבית, שהמוצר שלה מכוון לאירועי ספורט. מדובר בפתרון המאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות ובזמן אמת – בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית וטלפונים חכמים. החברה תערוך במהלך השנה מספר ניסויים של הפיתרון שלה בגרמניה, בשיתוף פעולה עם דויטשה טלקום.

לדברי מאק, כחלק מההשקה בישראל, hub:raum כבר חתמה על שיתופי פעולה ראשוניים עם שני גופים מקומיים – האקסלרטור TheJunction, ועם חממת TheTime.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים