מיקרוסופט השיקה אפליקציית אאוטלוק למכשירי iOS

מדובר באפליקציה משלימה לאופיס 365 של מיקרוסופט ורק משתמשי הערכה יכולים להוריד אותה ● היא כוללת אפשרויות שונות, בהן סימון הודעות, למשל כדואר חשוב או ספאם, הגדרת קטגוריות ומעקב אחר תחלופות מיילים ספציפיות ● בנוסף, אפשר למחוק ממנה מידע ארגוני בלבד ולהשאיר את המידע האישי במכשיר

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה גרסה של אפליקציית הרשת של אאוטלוק (Outlook Web App) למשתמשי מערכת ההפעלה iOS. מדובר באפליקציה משלימה לחבילת יישומי אופיס 365 (Office 365) שמיועדת לסביבת ההפעלה של אפל (Apple) למכשירים ניידים.

לפי החברה, האפליקציה החדשה תאפשר למשתמשים לנהל את הדואר האלקטרוני שלהם במהירות ובקלות והם יוכלו לסמן בה הודעות חשובות למעקב או, מהצד השני, הודעות כדואר זבל. כמו כן, יהיה באפשרותם להגדיר קטגוריות ולעקוב אחרי "שיחות" – רצף של שליחת וקבלת מיילים תחת אותו נושא ראשוני. אפשרות נוספת באפליקציה היא ביצוע חיפושים ישירים בכל התיקיות, גם מהרמה הגבוהה ביותר.

תכונות נוספות שהיא מציעה הן שימוש בלוחות שנה משותפים לחברי קבוצה, אפשרות לקבוע פגישות מרובות משתתפים, נתינת הוראה קולית כדי לחפש איש קשר או כדי לפתוח את לוח הפגישות ואפשרות למחוק מהמכשיר מידע ארגוני בלבד, בעוד שהמידע האישי נשאר.

כאמור, יישום זה מיועד למשתמשי אופיס 365 בלבד. משתמשים ארגוניים או עסקיים שמשתמשים בגרסה קודמת של ערכת האופיס (Office) של מיקרוסופט, ללא המנוי הנדרש, לא יוכלו להוריד את השירות החדש שמציעה ענקית התוכנה מרדמונד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים