תמונות הגרסה החדשה של Nexus דלפו לרשת – יומיים לפני שגוגל תכננה להציג אותו

כמו בפעמים רבות, היה זה גולש הטוויטר evleaks@ שהשיג תמונות של המכשיר ופרסם אותן לפני ההשקה הרשמית ● המכשיר מזכיר במידה רבה את קודמו, אולם המסך שלו מגיע ברזולוציה גדולה ממנו והוא צפוי לעלות בכ-15% יותר ● ייתכן ששמו של המכשיר החדש יהיה Nexus 7 II

תמונות יחסי ציבור של הגרסה החדשה של Nexus, הטאבלט מבית גוגל (Google), דלפו לרשת יומיים בטרם היו אמורות להתפרסם רשמית. כמו במקרים רבים אחרים של הדלפות תמונה מדויקות, גם כאן המפרסם הוא גולש הטוויטר evleaks@. גוגל תכננה אירוע ל-24 ביולי ובו ככל הנראה התכוונה להציג את היורש ל-Nexus 7, שזכה להצלחה רבה במכירות. ייתכן שהוא יזכה לשם Nexus 7 II.

אסוס (Asus) היא היצרנית שעומדת גם מאחורי הטאבלט החדש של גוגל. המכשיר מזכיר במידה רבה, מבחינה חיצונית, את קודמו. עם זאת, במקום הגב המחוספס של ה-Nexus 7, גב הגומי יהיה הפעם חלק והלוגו של Nexus יתפוס חלק גדול מהמרכז שלו. כמו כן, הגרסה החדשה תכלול מצלמה אחורית ברזולוציה של 5 מגה-פיקסלים.

שאר נתוני הטאבלט, שכמובן עוד לא זכו לאישור רשמי של גוגל, כוללים מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. ייתכן גם דגם עם זיכרון אחסון של 32 ג'יגה-בייט ולפי ההערכות, החברה שוקלת להוציא גם גרסה שתומכת בדור הרביעי.

השיפור העיקרי של המכשיר לעומת הדור הקודם הוא במסך. מרזולוציה של 720p קופצת גוגל לרזולוציה מרשימה למדי של 1,920×1,200 פיקסלים. בנוסף, הטאבלט אמור להיות מצויד בגרסה 4.3 של אנדרואיד (Android), שצפויה להיות מוכנה עד לרגע הגעת המכשיר החדש לשוק.

שינוי נוסף הוא במחירו של ה-Nexus החדש. אם את ה-Nexus 7 הראשון הקפידה גוגל למכור ב-199 דולרים, כדי שמחירו יהיה מתחת לקו ה-200, המחיר של המכשיר החדש יפרוץ את הגבול הזה ואמור להגיע ל-229 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים