סמסונג השיקה היום בישראל את סדרת הטאבלטים Galaxy Tab 3

הסדרה כוללת שלושה מכשירים, בגדלים 7, 8 ו-10.1 אינץ', והם יהיו זמינים למכירה ממחר ברשת החנויות של סמסונג וברשת פלאפון ● למכשירים מצורפת אפליקציית SmartVOD, אותה תציע בחינם למשך חצי שנה, ויישום קריאת הספרים האלקטרוני "עברית" ● קובי כליף מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל: "אני לא זוכר שחברה השיקה כזו כמות של טאבלטים בבת אחת, וזה אומר שאנחנו הולכים להיכנס חזק בשוק הטאבלטים שקצת ברח לנו"

סמסונג (Samsung) השיקה היום (ג') בישראל את סדרת הטאבלטים החדשה שלה,Galaxy Tab 3. הסדרה כוללת שלושה מכשירים חדשים, בגדלים של 7, 8 ו-10.1 אינץ', והם יהיו זמינים למכירה כבר ממחר ברשת החנויות של סמסונג וברשת פלאפון. טאבלט בגרסת ה-7 אינץ' הכולל Wi-Fi יימכר ב-1,209 שקלים, 8 אינץ' ב-1,699 שקלים, וה-10.1 אינץ' יימכר ב-1,999 שקלים.

לטאבלטים החדשים מצרפת  סמסונג ישראל אפליקציית VOD בשם SmartVOD. בדומה ליישום שהושק מוקדם יותר השנה עבור הטלוויזיות של החברה בארץ, SmartVOD תאפשר גישה למגוון של כאלף סרטים וסדרות, כשעבור רוכשי הטאבלטים החדשים השירות יוצע בחינם למשך חצי שנה. הטבה נוספת לרוכשי הטאבלטים החדשים, היא יישום קריאת הספרים האלקטרוני "עברית", שיספק ספר אחד חינם בכל שבועיים ממבחר של כאלף כותרים. לאחר סיום חצי השנה יוכלו המנויים שרוצים להמשיך בשירותי ה-VOD שמציעה סמסונג לשלם כ-30 שקלים בחודש.

"אני לא זוכר שחברה השיקה כזו כמות של טאבלטים בבת אחת, וזה אומר שאנחנו הולכים להיכנס חזק בשוק הטאבלטים שקצת ברח לנו", אמר קובי כליף מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. לדבריו, הטאבלט עם מסך ה-8 אינץ' נחשב מבחינת החברה למוצר הדגל מבין הטאבלטים שהיא מציעה, שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). זאת, בזכות העיצוב הגבוה שלו, משקלו ורזולוציית המסך.

"החשיבות הגדולה של ההשקה, מעבר למכשירים עצמם, היא עולם התוכן שמשולב במכשירים כברירת מחדל", הוסיף כליף. "אנחנו מובילים מבחינת נתח שוק ואנחנו הולכים להוביל גם מבחינת תוכן. אנחנו יוצרים מהפיכה בתחום התקשורת, בה אנחנו מאפשרים ללקוח ליהנות ממגוון עצום של תכנים. אחרי שהשקנו זאת לטלוויזיות מוקדם יותר השנה, אנחנו מצרפים גם את הטאבלטים החדישם ובעתיד הקרוב גם את הטלפונים. יש לנו יותר מכשירים בשוק ממה שיש ל-יס (YES) והוט (HOT) יש ביחד מנויים".

"עשינו קפיצה דרמטית בעיצוב לעומת הדורות הקודמים של הטאבלטים של החברה", המשיך כליף והוסיף, כי "בסוף הלקוח מחזיק מוצר איכותי ביד. שיפרנו את הרזולוציה, שיפרנו את המסך עצמו ל-IPS ב-8 וב-10 אינץ', הגדלנו את הזיכרון לעומת מתחרים שנחותים משמעותית. הפכנו את המכשירים להרבה יותר קלים, ובנוסף, הוספנו הרבה מאפיינים שהפכו להצלחה במכשירים קודמים כמו ה-Note II והגלקסי S4.

הגלקסי 7 אינץ' מבוסס על מעבד דו ליבתי במהירות של 1.2 גי'גה-הרץ של החברה עצמה, ואילו בגרסת ה-8 האינץ' מוגברת מהירות המעבד ל-1.5 ג'יגה-הרץ. עם זאת, גרסת ה-10.1 אינץ' שונה: מדובר בטאבלט הראשון מבית סמסונג שמבוסס על מערכת על שבב של אינטל (Intel). מדובר במעבד מסוג Clover trail במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ. בנוסף, גרסאות ה-8 ו-10.1 אינץ' מגיעות עם זיכרון הפעלה של 1.5 ג'יגה-הרץ ומסכי IPS ברזולוציה של 1280X800 פיקסל.

כרגע משיקה החברה גרסת WiFi לבד, כולל תמיכה ב-n802.11 ותמיכה בבלוטות' גרסה 4.0, אך היא שוקלת להוסיף מהדורות של המכשירים שתומכות גם בחיבור באמצעות דור שלישי בסלולר.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל

    יש לי טאב 3G מארהב האם ניתן לחברו לאיזה שהוא רשת בישראל ?

  2. צביקה

    היי בנצי, מצ"ב התשובה שקיבלנו מסמונג ישראל: "בסמסונג אכן מתכננים להשיק גם גרסת 3G בזמן הקרוב, אך אין מועד מדויק. נעדכן כמובן בהודעה רשמית ברגע שיהיה רלוונטי".

  3. בנצי

    תודה על המידע שבכתבה . בכתבה הוזכר כי כרגע משיקה החברה גרסת WiFi בלבד, אך היא שוקלת להוסיף מהדורות של המכשירים שתומכות גם בחיבור באמצעות דור שלישי בסלולר. ברצוני לדעת , האם יש שינוי בנושא ה- 3G נכון להיום ואם כן מתי לדעתך יהיה ניתן לרכוש כאלה מכשירים בארץ . תודה, בנצי

אירועים קרובים