דיווחים: אפל רכשה חברה לייצור שבבי תקשורת בעלי צריכת חשמל נמוכה

הטכנולוגיה של החברה הנרכשת, Passif Semiconductor, עשויה להתאים למוצרים של מיחשוב נלבש כמו ה-iWatch, שעל פי הדיווחים אפל מתכוונת להשיק - כך דיווח הוול-סטריט ג'ורנל ● אפל רצתה לקנות את Passif Semiconductor כבר לפני מספר שנים תמורת עשרות מיליוני דולרים וכעת, לפי מקורות, היא שילמה הרבה יותר

מכחישה כל קשר. אפל

אפל (Apple) רכשה "לפני מספר חודשים" את חברת Passif Semiconductor, שמייצרת שבבי תקשורת בעלי צריכת חשמל נמוכה – כך עולה מידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). דובר אפל אישר את עצם הרכישה אך סירב להוסיף פרטים, מלבד האמירה הכללית שהיא "רוכשת מדי פעם חברות קטנות". הדובר סירב לנקוב בסכום העסקה או לפרט את כוונותיה של אפל ביחס לטכנולוגיה שפיתחה החברה הנרכשת.

על פי ההערכות, מדובר בטכנולוגיה שמתאימה למוצרים של מיחשוב נלבש, דוגמת שעון היד iWatch, שעל פי דיווחים שונים מתכננת אפל להשיק. מוצרים של מיחשוב נלבש הם קטנים וקלים מעצם טבעם, ומשום כך מחייבים שימוש בשבבים בעלי צריכת חשמל נמוכה וממדים זעירים. הטכנולוגיה של Passif Semiconductor עומדת בדרישות אלה.

מהידיעה עולה שאפל ניסתה לרכוש את Passif Semiconductor כבר לפני מספר שנים והציעה תמורתה עשרות מיליוני דולרים. המקורות שמצטט הוול-סטריט ג'ורנל טוענים שכעת בוצעה הרכישה בסכום גבוה בהרבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים