הווידג'ט שיאפשר לכם גישה ליישומים בטלפון בזמן נהיגה

הרעיון שעומד מאחורי Car Widget פשוט מאוד: לבזבז כמה שפחות זמן בחיפוש אחר היישומים בהם אתם נוהגים להשתמש באופן קבוע ● מדובר בווידג'ט-אפליקציה שיקל עליכם את החיים, רק עצה אחת: התרכזו בדרך ולא בו

Car Widget, שכשמו כן הוא – ווידג'ט לרכב, הוא שילוב של אפליקציה עם ווידג'ט שמאפשר גישה קלה ליישומים בטלפון בזמן שנמצאים בתוך המכונית. אני כמובן לא מעודד שימוש בטלפון תוך כדי נסיעה והמטרה שלי היא לא להגדיל את תזרים ההכנסות של משטרת התנועה, אבל אם אתם מציבים את הטלפון החכם האנדרואידי שלכם בתוך התקן מתאים, הווידג'ט-אפליקציה הזה, שמיועד לאנדרואיד (Android), יקל עליכם את החיים – ואפילו מאוד.

הרעיון שעומד מאחורי Car Widget פשוט מאוד: לבזבז כמה שפחות זמן בחיפוש אחר היישומים בהם אתם נוהגים להשתמש באופן קבוע. לאחר התקנת האפליקציה והפעלתה, אחד ממסכי הבית מוקדש במלואו ל-ווידג'ט. במסך הבית הזה מוצאים שישה כפתורי קיצור דרך גדולים ונוחים מאוד לשימוש, והם מיועדים להשגת המטרה: הגעה מהירה לאפליקציות ולתכנים שלכם.

ניתן למפות את הכפתורים הללו לכל האפליקציות השונות שמותקנות בטלפון, לפי בחירת המשתמש: החל מקיצור הדרך שמפעיל את שיחות הטלפון דרך קיצור דרך לאפליקציית הניווט ועד לקיצור דרך לתיבת הדואר, כדי שהמשתמש יוכל לקרוא הודעות נכנסות בזמן שהוא תקוע בפקק, לדוגמה.

הווידג'ט לא משתלט על הטלפון. אם תרצו תוכלו לעבור למסכי הבית האחרים של הטלפון בקלות, כך שניתן להשאיר אותו פעיל כל הזמן ולעבור אליו רגע לפני שנכנסים לרכב. למעשה, תוכלו אפילו ליצור כמה ווידג'טים לרכב עבור כמה עמודי בית – ההוספה שלהם מתבצעת בדיוק כמו הוספת כל ווידג'ט רגיל.

לחיצה על כפתור ההגדרות, שנמצא בחלק הימני התחתון של Car Widget, מעבירה אל מסך ההגדרות הראשי, בו ניתן לקבוע אילו קיצורי דרך יופיעו. אפשר למחוק את הקיימים, לשנות את השמות שיזהו אותם בכפתורים שלהם וכמובן, להגדיר קיצורי דרך חדשים, כשעושים זאת בדיוק כמו במקרה של הוספת כל קיצור דרך לאחד מעמודי הבית של הטלפון. אפשר אפילו לקבוע את המראה החיצוני שלו, כולל צבעים, רמת שקיפות וגודל הגופן של התיאור המילולי שמופיע בכל כפתור (אם לא בוחרים בהגדרות שלא להציג אותו).

גרסת הפרו של האפליקציה, שמחירה 7.49 שקלים, מוסיפה מצב מיוחד שמכונה "מצב הרכב". הגרסה החופשית מציעה 30 הפעלות בחינם של המצב הזה, כך שניתן לבדוק אותו לפני הרכישה. זהו מצב שניתן לבחור להפעיל או לכבות על ידי לחיצה קטנה על ציור ההגה שנמצא בצד השמאלי התחתון של הווידג'ט. כשהמצב פעיל מופיעה צלמית של ההגה בפס ההתראות בחלק העליון של הטלפון.

מצב הרכב מאפשר לאפליקציה לזהות כשנמצאים בתוך רכב ולקבוע מה יקרה להגדרות שלו אחרי הזיהוי הזה. בהגדרות הזיהוי ניתן לקבוע כיצד זה יקרה: לפי פעילות, כשמחברים התקן בלוטות' (Bluetooth) ועוד. הפעולות שאפשר לקבוע לביצוע כוללות ביטול הכיבוי של המסך, שינוי הבהירות שלו, הפעלה אוטומטית של יישום (ניווט לדוגמה), כיבוי ה-Wi-Fi ועוד. תכונה חדשה שנוספה באחרונה, ועדיין מוגדרת כניסיונית, היא מענה אוטומטי לשיחות נכנסות. כמו כן, הגישה לכל ההגדרות נוחה מאוד וברורה מאוד, וניכרת ההשקעה בעיצוב ובנגישות של האפליקציה-ווידג'ט. טוב שכך.

הרשו לי להצטרף ליוצר של האפליקציה, אלכס גברישב, ולומר לכם שיש כמובן לנקוט בזהירות בעת השימוש, במיוחד בזמן נהיגה: הרבה יותר חשוב לשים לב לדרך מאשר לבדוק הודעת דואר או לחפש שיר חדש להשמעה.

האפליקציה מיועדת לכלל גרסאות האנדרואיד, מ-2.2 ומעלה. מספר קטן של תכונות פעילות בגרסה 4.0 ומעלה בלבד.

להורדת הגרסה החינמית לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים