ועכשיו לתחזית של אפליקציית WunderMap

אפליקציית WunderMap טובה מאוד כדי לדעת מהו מזג האוויר הנוכחי ומה עתיד להיות בימים הקרובים ● בין אם מדובר בארצות הברית, אירופה או תל אביב, זוהי אפליקציה חביבה וקלה לתפעול

יש לי חבר שלא טס לחו"ל בלי שהוא בודק מראש היטב את מזג האוויר בעיר אליה הוא מתכוון להגיע. אם מדובר בטיול ארוך, הוא אפילו מכין לעצמו טבלה מיוחדת של התחזית לכל יום, כדי לדעת מה ללבוש, והאם כדאי באותו היום לבצע טיול רגלי בחוץ או קניות בקניון הקרוב.

כשהצגתי בפניו את אפליקציית WunderMap הוא התאהב בה כמעט מיד. מדובר באפליקציה שמציגה את מזג האוויר כמעט בכל נקודה בעולם, ולא רק בה, אלא גם מסביב. כך, לדוגמה, היא יכולה להראות מהי הטמפרטורה הנוכחית בכל אחת מתחנות ניטור מזג האוויר שמספקות לה את המידע. מעבר לכך, היא מציגה את הטמפרטורה הנוכחית במקום בו נמצא באותה עת בעל המכשיר בו היא מוצגת, באמצעות ה-GPS.

פתיחת פס המידע, בגרירה כלפי מטה, מציגה פרטים נוספים שקשורים למזג האוויר בתחנה שהכי קרובה לנקודה שבוחרים, למשל את מהירות הרוח, אחוזי הלחות ואפילו מרחק הנראות המתאפשרת. אבל כאמור, החלק החשוב, לפחות לפי החבר שלי, הוא התחזית קדימה, לימים הקרובים.

תווית נוספת בחלון שנפתח מאפשרת להציג גרף שמתחיל את הבנייה שלו מרגע התקנת האפליקציה והפעלתה, וכולל תצוגה עבור תחושה, טמפרטורה מרבית ממוצעת ועוד. ניתן לשמור כל מקום ברשימת המועדפים ואם רוצים, אפשר לנעול את פס המידע כך שיציג באופן קבוע את תזרים המידע מתחנה מסוימת.

חובבי מזג האוויר מקבלים ב-WunderMap יותר מאשר תחזית או עדכון מצב. לחיצה על כפתור קטן, שנראה כמו ציור של שכבות, פותח תפריט בו ניתן לבחור אילו שכבות מידע שקשורות למזג האוויר יוצגו במפה המשתקפת לה ביישום. כך, לדוגמה, אפשר לראות שכבה שמציגה שריפות פעילות או סיכוני שריפה, תמונת לוויין של מזג האוויר ואפילו הוריקנים ושאר סערות – חשוב במיוחד אם אתם מתכוונים לבקר בסמטת הטורנדו שבארצות הברית. שכבה נוספת מציגה מצלמות רשת שמשדרות לאינטרנט את מה שהן מצלמות. אפשר גם לראות בה אם יש עומס בכביש הטיילת בתל אביב. עם זאת, השכבות הללו לא מציגות נתונים ברמה זהה עבור כל מקום בעולם. זה תלוי כנראה במה שמשדרות התחנות עצמן.

המפות שכלולות באפליקציה הן מפות גוגל (Google). מכיוון שכך, היא יכולה לשמש אתכם גם כשאתם מחפשים לאן להגיע ולא רוצים לפתוח אפליקציה נוספת.

יש ב-WunderMap עוד אפשרויות והגדרות שונות, כמו: כיצד להציג את הנתונים והאם להציג את מזג האוויר באופן קבוע בפס ההתראות של הטלפון שלכם. בסך הכול, מדובר ביישום חביב שקל מאוד לתפעול.

האפליקציה, שאותה בדקתי בגרסה 1.2 שלה, מיועדת למכשירי אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומעלה, וניתן להורידה מכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים