Music Maker Jam – האפליקציה שתוציא את המוזיקאי שבכם

רבים מאתנו חולמים להיות כוכבי רוק, DJ'S מצליחים או סתם להעלות לרשת קטעים מוזיקליים מקוריים וטובים ● Music Maker Jam מאפשרת לגלות את היצירתיות המוזיקלית שבנו, עם כלים שונים ובסגנונות מגוונים

רבים מקשרים יצירתיות, בהקשר של טלפונים חכמים וטאבלטים, לציור, צילום ועיבוד תמונה בלבד. אולם, עולם היצירה כולל עוד תחום אחד מאוד חשוב, שלגבי רבים הוא החשוב ביותר: מוזיקה, על שלל סגנונותיה וגווניה.

אוהבי מוזיקה רבים מאיתנו חלמו להופיע על במה לפחות פעם אחת, להיות כוכב רוק או DJ מצליח, שלכל מסיבה שהוא מנגן בה מגיעים אלפי אנשים שחוגגים כל הלילה, או לפחות להצליח להגניב איזה סרטון וידיאו לרשימת הסרטונים המוזיקליים המובילים.

אם אתם בין אלה שיש או הייתה להם לפחות אחת מהשאיפות שמניתי, אפליקציית Music Maker Jam יכולה להגשים עבורכם לפחות מקצת מהן. האפליקציה, שמיועדת לסביבת אנדרואיד 4.0 (Android 4.0) ומעלה, מאפשרת לכם לשמוע במו אוזניכם, ואחר כך לבדוק מול אחרים, האם היצירתיות המוזיקלית נמצאת עמוק בתוככם, גם אם לא ממש ידעתם.

Music Maker Jam מאפשרת ליצור שירים או קטעים מוזיקליים ללא מילים בכמה סגנונות: היפ הופ, שהוא סגנון ברירת המחדל, בלדות רוק, מוזיקת דאנס וג'אז אלקטרוני. כל הסגנונות האלה, וגם האפליקציה עצמה, מוצעים בחינם, וניתן להוסיף סגנונות תמורת 7.99 שקלים לכל אחד.

לאחר מכן, האפליקציה מאפשרת לפתוח פרויקט חדש ולהתחיל לשחק, כאשר הכלי העיקרי הוא בחירת הלופים שיושמעו. הלופים הם למעשה קטעים מוזיקליים מוגדרים של מספר כלים, כשכל סגנון מציע מספר כלים משלו. ניתן לבחור עבור כל תיבה לופ אחד ובסך הכול – עד שמונה לופים עבור כל פרק ביצירה. כל פרק יכול להכיל את כל הלופים מהפרק הקודם או אף לא אחד מהם – הכול כראות עיני היוצר. ניתן גם להפסיק לופים באופן ידני, תוך כדי שמיעה, כדי לראות איזו השפעה תהיה לכך על הקטע המוזיקלי כולו.

הכלים שהאפליקציה מציעה הם תופים אלקטרוניים, בס, גיטרות מובילות ומלוות, פסנתר, סינתיסייזר ואפילו קטעי שירה בחלק מהסגנונות. ניתן לשלב את אותו כלי פעמיים אך עם לופ שונה. כך, לדוגמה, אם בוחרים בתופים תחת דאנס, אפשר לשלב תוף אחד שמשמיע לופ שנקרא Bump Beat G ובערוץ אחר לשלב תוף שמשמיע לופ בשם Hard Dancer B.

בהמשך אתם יכולים באמצעות האפליקציה לבחור בעצמכם את הסולם ההרמוני עבור כל פרק, או לתת לה לעשות זאת אוטומטית בעצמה, ולקבוע את העוצמה עם המיקסר. ניתן גם לשחק עם הגוון של הצליל, בעזרת כלי האפקטים FX, שמאפשר להפוך את הצליל המקורי של הלופ למשהו אחר לחלוטין. את האפקט בוחרים בפשטות, בעזרת הזזת נקודה כחולה בין ארבעה קודקודים על שני צירים: צליל גבוה או נמוך יותר, או צליל קשה או רך יותר.

ההשפעות והתוספות ניתנות לבחינה בזמן אמת. בסופו של דבר, אפשר גם להקליט באמצעות Music Maker Jam, בלחיצה על כפתור ההקלטה. הקטע נשמר כקובץ OGG שניתן להשמעה בטלפון, וכן ניתן לשתף אותו עם העולם.

גם בברירת המחדל שלה, ועל אחת כמה וכמה עם התוספות, כוללת Music Maker Jam די הרבה אפשרויות ליצור קטעים מוזיקליים מקוריים לחלוטין. יש בה הרבה עם מה לשחק ומי יודע, אולי התוצאה שתצא מתחת לידיים שלכם תהיה הלהיט במסיבה הבאה בה תשתתפו.

להורדת Music Maker Jam לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים