Call PopOut: האפליקציה שתאפשר לכם לעבוד עם המכשיר גם כששיחה נכנסת

ההופעה של כל שיחה נכנסת על מסך מלא בסמארטפון, במקום האפליקציה עליה אנחנו עובדים באותו הרגע, היא דבר מעצבן ומוציא מריכוז ● Call PopOut מאפשרת לנו להפוך זאת לעוד צלמית ומייתרת את הצורך לעזוב את האפליקציה בה אנחנו נמצאים כדי לענות לה

אחד הדברים המוגדרים כברירת מחדל בטלפונים חכמים רבים הוא שברגע שמישהו מתקשר, רואים את הפרטים שלו על מסך מלא. לא משנה מה גודל המסך ולא איזו אפליקציה רצה במכשיר באותו הרגע, ברגע שנכנסת שיחה, המסך מתמלא בממשק השיחה של הטלפון. אם תרצו, מדובר במטרד מעצבן שמוציא מהריכוז במה שעסקנו קודם לכן במכשיר, אבל מטרד ותו לא. אם תרצו, יכול להיות שזו מעין נקמה קטנה של המכשירים והיצרניות, רצון להזכיר לכולנו שבבסיסו, מדובר בטלפון ולא במכשיר הבידורי והחכם שנעשה ממנו ברבות השנים.

כך או כך, באמת אין סיבה ששיחה נכנסת תפריע לפעולה שעושים באותו הרגע במכשיר. במקום זה, היא יכולה להיות עוד צלמית, שמופיעה כמו שמופיעים על המכשיר, נגיד, עדכונים מאפליקציות אחרות. אפליקציה שפותרת את הבעיה הזאת היא Call PopOut, שבעצם "לוקחת אחריות" על השיחות הנכנסות ומקטינה אותן לכדי צלמיות קטנות ולא מפריעות, שמציגות בצורה קטנה אך קומפקטית את תמונת המשתמש ושמו.

במכשיר שהאפליקציה מותקנית עליו, ברגע שנכנסת שיחה ואתם רוצים לענות לה, עליכם להניח את האצבע על תמונת המתקשר. הלחיצה גורמת להופעתן של ארבע אפשרויות בחצי סהר מסביב לתמונה, כל עוד האצבע נשארת על המסך: מענה (הצלמית הירוקה), מענה על מסך מלא (הצלמית הכחולה), השתקה ודחייה (שתי האפשרויות האחרונות – כמו ביישום הרגיל של השיחות הנכנסות). במקביל לתשובה לשיחה אפשר להמשיך לעסוק במה שעסקנו בו במכשיר לפני שהיא נכנסה ללא כל הפרעה, במקום המצב הרגיל, בו צריך לחזור למסך הבית בלחיצה ארוכה כדי לראות את כל האפליקציות הפועלות ברקע ולבחור את האפליקציה אליה רוצים לחזור.

ההגדרות של האפליקציה לא מורכבות יותר מדי. במסך הראשי של ההגדרות ניתן לבחור האם היא תפעל ברקע ומאילו אפליקציות אחרות היא "תגנוב את ההצגה", כלומר: השיחה הנכנסת תמשיך להופיע על מסך מלא, ומאילו לא. בגרסת החינם אפשר לבחור במצב זה עד חמש אפליקציות, ובגרסה המלאה, שמחירה 0.99 יורו, אין מגבלה (והפרסומות נעלמות).

האפשרויות האחרות הן לקבוע האם Call PopOut תפעל גם כשנמצאים במסך הבית של הטלפון, כלומר – לא מריצים אף אפליקציה אחרת; האם כשעונים לה, השיחה תעבור למסך מלא באופן קבוע; והאם להשתיק את השיחה באופן אוטומטי מהרגע שלוחצים בצלמית כשנכנסת שיחה, עד שעונים לה בפועל.

כמו כן, ניתן לקבוע את מיקום הצלמית שמופיעה בעת כניסת השיחה (אם אתם רוצים שזה יהיה למעלה תצטרכו לרכוש את גרסת הפרימיום), את גודלה (כנ"ל) וכן את צבע הצלמית. אפשר אפילו לבצע סקירה מוקדמת כדי לראות אם ההגדרות הללו מתאימות לפני שמחליטים לבצע שמירה.

להורדת Call PopOut מ-Google Play, לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים