Shush: האפליקציה שתשתיק את המכשיר שלכם

אם אתם רוצים שהודעות, שיחות נכנסות ואי-מיילים לא יפריעו לכם להתרכז באפליקציה מסוימת, Shush תעזור לכם בכך ● מדובר באפליקציה קלה לשימוש, שעושה את העבודה בפשטות

משתמש ממוצע, שמתקין מספר אפליקציות בטלפון החכם שלו, יכול ללמוד מהר מאוד שבאפשרותו של המכשיר הזה להפוך לקקופוניה צורמת, או, אם תרצו, לרצף של רעשים וצפצופים שלצידם הרינגטון הישן והמעצבן נשמע פתאום כל כך טוב. כמות הרעשים הזו רק הולכת וגדלה ככל שמתחברים יותר ויותר לאפליקציות של הרשתות החברתיות, ולפעמים זה ממש יכול להפריע.

מתי? למשל כשרוצים להתרכז בקריאת הודעות הדואר שהתאספו בתיבה בתצורת מיחשוב הענן, כשרוצים לקרוא איזו כתבה מעניינת או שנכנסים לפייסבוק (Facebook) כדי לקרוא ולעדכן סטטוס, על מנת שכל החברים יוכלו לדעת מה אתם מרגישים או חושבים באותו הרגע. כל אלה הן פעולות שדורשות ריכוז שצפצופים מעין אלה יכולים להפריע לו ולגרום לו לעבור מהאפליקציה בה הוא נמצא אל מרכז ההתראות.

אם אתם מאלה שהיו שמחים להיפטר מקולות הרקע שמלווים את ההודעות שנכנסות לטלפון, ומכל סוג, תשמחו ודאי להכיר את Shush – אפליקציה למשתמשי אנדרואיד (Android) שפשוט משתיקה את כל הצלילים, השריקות ושאר צורות האודיו שמושמעות בכל פעם שמקבלים התראה חדשה. מכאן שאם קיבלתם הודעת SMS, אי-מייל או שיחה נכנסת, למשל, בזמן שהיא פועלת, היא תגרום לכך שלא תקבלו התראה קולית. עם זאת, היא לא מבטלת את האפשרות להבחין בכך בבאנר או בצלמית.

יש לציין שמדובר בצלילי ההתראות בלבד. Shush לא משפיעה על אפליקציות להשמעת מוזיקה, לצפייה בסרטים או בעת שמשחקים. היא גם לא תשתיק את השעון המעורר שלכם או את יישום לוח הזמנים, אם כיוונתם אותם להשמיע את קולם.

מכיוון שמדובר באפליקציה פשוטה למדי, עם מטרה פשוטה למדי, גם לוח הבקרה וההגדרות שלה פשוט. אחת האופציות הבולטות שם היא האפשרות לבחור שהמכשיר ירעד בכל פעם שנכנסת הודעה. אפשרות אחרת היא לבחור ש-Shush תפעל בקדמת המכשיר במקום ברקע, במצבים בהם לא נשארה עוד הרבה סוללה. תמורת 99 סנט תקבלו מסך שמציג את כל האפליקציות שקיימות במכשיר ומאפשר להגדיר באופן ידני את היישומים בהם אתם לא רוצים ש-Shush תפעל ברקע, מכל סיבה שהיא.

כך או כך, ברגע שהמסך כבה, Shush מחזירה לפעולה את ההגדרות הקוליות של הטלפון בדיוק כפי שהן היו רגע לפני ההשתקה.

להורדת Shush  מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Yossi

    לא עובד בנוט 8 סמסונג לאחר שידרוג אנדרואיד גרסה 9, מה לעשות כדי שיעבוד?

אירועים קרובים