בעקבות התקלה: גולן טלקום מפצה את הלקוחות

החברה הודיעה כי תזכה את הלקוחות בחלק היחסי של יום אחד מתוך החבילה החודשית ● סלקום, שהתקלה אירעה על הרשת שלה, ממשיכה לחקור אותה

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

גולן טלקום מפצה את לקוחותיה על התקלה שחוו ביום ה' האחרון והודיעה כי תזכה אותם בחלק היחסי של יום אחד מתוך החבילה החודשית.

בשעות אלה מקבלים לקוחות גולן טלקום למכשיר שלהם את ההודעה הבאה: "לקוח יקר, אם חווית קשיים בשירות אנו מתנצלים על כך. הדבר נגרם עקב בעיות ברשת סלקום על גביה אנו מתארחים, שגרמה לחלק מלקוחותינו קשיים בהוצאת וקבלת שיחות. בעקבות כך אנו נזכה את חשבונך בחלק היחסי מתשלום החבילה החודשי שלך בגין יום אחד במועד החיוב הקרוב".

התקלה ביום ה', שאירעה ברשת סלקום אך השפיעה על לקוחות שתי החברות, התבטאה בכל הארץ. לדברי סלקום היא פגעה רק בכ-30% מהלקוחות. בשעות הערב של אותו היום תוקנה התקלה והרשת חזרה לפעול באופן מלא.

סלקום עדיין מתחקרת את האירוע יחד עם נוקיה (Nokia) וההערכה היא כי מדובר בתקלה באחד ממתגי החברה או בתמסורות בין המתגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים