טמבלר הוסרה מ-App Store – בגלל תכנים פדופיליים

אחרי כמה ימים שבהם לא נמסרה הסיבה, כעת מתברר שהאפליקציה הוסרה עקב פורנוגרפיית ילדים ● בטמבלר אומרים שיש להם "אפס סובלנות" לתכנים שכאלה, אבל מציינים ש-"מדובר בבעיה חוצת תעשייה"

לפני ימים אחדים נעלמה האפליקציה של טמבלר מ-App Store, חנות האפליקציות של אפל, באופן מסתורי ומבלי שניתן לכך הסבר. אלא שהיום (ג') התברר שהסיבה היא פורנוגרפיית ילדים.

ההיעלמות דווחה בראשונה על ידי בלוג הטכנולוגיה PiunikaWeb, שדיווח כי האפליקציה אינה מתפקדת ומשתמשיה אינם יכולים לכבות את מצב ה-Safe Mode. בתחילת השבוע, האפליקציה כבר נעלמה מהחנות.

טמבלר צייצה אז בטוויטר ש-"אנחנו עובדים על פתרון בעיה הקשורה לאפליקציית ה-iOS ומקווים שהיא תחזור לפעול בקרוב". אלא שהסתבר שהסיבה היא פורנוגרפיה בהשתתפות ילדים שפורסמה ברשת החברתית, שנמצאת בבעלות יאהו.

בהודעה שפרסמה טמבלר בעמוד העזרה שלה נכתב ש-"יש לנו אפס סובלנות לתכנים שכוללים מין והתעללות מינית בילדים. מאחר שמדובר בבעיה חוצת תעשייה, אנחנו עובדים בצמוד עם שותפים וגורמים רלוונטיים כדי לנטר את התוכן שמועלה לפלטפורמה שלנו. כל תמונה שמועלית לטמבלר נסרקת בבסיס נתונים חוצה תעשייה, שבו יש תוכן שידוע שכולל התעללות בילדים, ותמונות ש-'נתפסות' לעולם לא יכולות להגיע לפלטפורמה שלנו. אנחנו אף מפעילים אמצעי ביקורת, שמחפש אחר תוכן שעדיין לא נכלל בבסיס הנתונים הזה, ו(במידה שנמצא תוכן שכזה – נ"א)מיד מוחקים אותו".

עוד נכתב בהודעה כי "כלים לניטור תוכן הם דבר מאתגר, ואנחנו מחפשים באופן קבוע אחרי צעדים נוספים שאנחנו יכולים לנקוט כדי להשתפר בהקשר זה. אין דבר שנמצא בעדיפות גבוהה יותר אצל הצוות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים