דלפו הגדלים של מסכי ה-Galaxy S10 וה-Note 10

המידות ינועו מ-5.75 אינץ' ל-S10 Lite ל-6.75 ל-Note 10 ● מפרסם ההדלפה: Ice Univers, שיש לו ניסיון רב בהדלפות לגבי מכשירים של סמסונג ● המכשירים - רק בעוד כמה חודשים

Galaxy S9. איך ייראה הדור הבא? צילום: סמסונג

לחובבי ה-Galaxy S המושבעים שעוקבים אחר השמועות הנוגעות לסדרת המכשירים כבר יש מושג ברור למדי למה לצפות בדגמי ה-S10, שסמסונג צפויה להציג בפברואר. אלא שרובנו לא נמנה עליהם, וחלקכם ודאי ישמחו לדעת שמכשיר העשור של סמסונג יכלול מסך Infinity-O בתוספת תכונות חדשניות ומלהיבות. המכשיר יושק בשווקים מסוימים בארבע גרסאות, כולל גרסת דור חמישי, שתצא במחצית הראשונה של 2019.

דיווחים מהיממה האחרונה מספקים את גדלי המסך המדויקים של הדגמים השונים, כמו גם את אלה של ה-Galaxy Note 10.

Ice Univers, מדליף מוכר של מכשירי סמסונג ואחרים מזה כמה שנים, דיווח – כנראה בעקבות פרסום שהופיע באתר הסיני The Bell – שדגם ה-S10 Lite יגיע עם מסך בגודל של 5.75 אינץ', דגם ה-+S10 עם מסך בגודל של 6.44 אינץ', ה-S10 מהדור החמישי יהיה בעל מסך של 6.66 אינץ' וגודלו של מסך ה-Note 10 יעמוד על 6.75 אינץ'.

אחת מתכונותיו הייחודיות של ה-Note היא, בדרך כלל, מסך גדול יותר מדגמי ה-S המקבילים לו, מה שמתקיים גם בדגמים הבאים, אבל לאור המסכים הגדלים והולכים של דגמי ה-S, ה-Note הופך דומה יותר ויותר לקו המכשירים הזה. הדבר מעלה השערות לגבי איחוד שתי הסדרות.

לפי דיווחים מהימים האחרונים, ה-Galaxy S10 ייחשף ב-20 בפברואר הקרוב וה-Note 10 יוצג בסביבות אוגוסט, בהנחה שסמסונג תדבוק בלוח הזמנים המסורתי שלה להשקות מכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים