DxOMark השיק דירוג חדש למצלמות סלפי

מי הן שתי המצלמות שמוקמו בראש דירוג האתר המקצועי, שנחשב לבר-סמכא בדירוג מצלמות ומי בתחתית?

Galaxy של סמסונג. אילוסטרציה: BigStock

האתר המקצועי DxOMark, שנחשב לאתר הבר-סמכא בדירוג של מצלמות, כשבשנים האחרונות הוא מתמקד כמעט לחלוטין במצלמות המשובצות בטלפונים החכמים, עשה השבוע היסטוריה קטנה כשדירג לראשונה מצלמות סלפי של כתריסר מכשירים.

מדובר במדד חדש שיצטרף למדד האיכות הקבוע של מערך הצילום הראשי של הטלפונים המודרניים, וזאת בגלל השימוש באינטנסיבי במכשירים לצורך צילומי סלפי – אם תרצו, החלטה מוטת תרבות מודרנית.

ב-DxOMark בדקו את האיכות של המצלמות בזמן צילומי תמונות ובזמן צילומי וידאו, והעניקו על סמך זה ציון סופי.  ברשימה אפשר למצוא מכשירים מכל רמות המחיר בשוק, ומעל כולם בולטים ביחד ה-Pixel 3 של גוגל וה-Galaxy Note 9 של סמסונג, שניהם עם ציון של 92 נקודות, הרחק מ-Mi Mix 3 של שאומי שדורג באופן מפתיע מאוד במקום השלישי עם 84 נקודות, 2 נקודות יותר מה-iPhone XS Max של אפל.

רשימה ראשונית בלבד

המכשיר הבא של אפל נמצא רק במקום העשירי, ומדובר ב-iPhone X מהדור הקודם של מכשירי החברה. בהיבט של צילום תמונות זכה ה-Pixel 3 לציון של 99 נקודות מול 96 נקודות של ה-Note 9, אבל בהיבט של צילום וידאו התמונה התהפכה ומכשיר של סמסונג קיבל 86 נקודות מול 83 נקודות בלבד של ה-Pixel 3 שנמצא במבחן הזה במקום השלישי, שביניהם השתחל ה-Mi Mix 3 עם 85 נקודות.

כאמור מדובר ברשימה ראשונית בלבד, ובאתר מבטיחים לעדכן אותה בקביעות עם תוספות של עוד ועוד מכשירים, כך שייתכן מאוד שמחכות בדרך כמה הפתעות חדשות. ובכל מקרה, מי שצילומי סלפי חשובים לו, וודאי ירצה לעקוב אחרי הרשימה הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים