האם סמסונג מתכננת להפסיק את ייצור קו מכשירי ה-Galaxy Note?

לפי דיווחים בדרום קוריאה, סמסונג תפחית את מספר דגמי ה-Galaxy Note בשנה הבאה, לקראת הפסקת ייצורו ב-2022, ותשלב את תכונות ה-S-Pen בדגמי ה-S וה-Z-Fold הצפויים

חובבי ה-Note יתאכזבו השנה. צילום: BigStock

מזה כמה זמן נפוצות שמועות על כך שסמסונג (Samsung) מתכננת להפסיק את הייצור של קו מכשירי ה-Galaxy Note שלה ולשלב את תכונותיהם בקו מכשירי ה-S ו-Z כבר השנה. ואולם לפי דיווח חדש בדרום קוריאה, סמסונג אמורה להציג את ה-Note 21 יחד עם ה-Z Fold 3 ביוני 2021, אם כי רק דגם אחד שלו.

המטרה של החברה, באופן כללי, היא להפחית את נתח השוק של קו דגמי ה-Note, ולהפסיק את ייצורו ב-2022, תוך שהיא משלבת את תכונות ה-S-Pen בדגמים האחרים. לפי הדיווחים האחרונים, בשנת 2021 תציג סמסונג חמישה דגמים של מכשירים מתקפלים, ששניים מהם צפויים לתמוך ב-S-Pen. הדיווח טוען גם, שהחברה שוקלת שילוב של טכנולוגיה חדשה של חיישנים לתמיכה בסטיילוס, ואף לעבות את המסך, כדי שיוכל לעמוד בלחיצותיו.

עוד לפי הדיווחים האחרונים, בעקבות ההשקה של דגמי ה-iPhone החדשים של אפל (Apple), התומכים בדור 5, סמסונג להוטה גם היא להשיק את סידרת ה-S21 החדשים, וצפויה להקדימה לחודש ינואר הקרוב, כשהדגם המתקדם יתמוך גם הוא בסטיילוס. הדיווחים מספרים כי החברה הזמינה את החיישנים הקשורים לסטיילוס לדגם ה-S21 Ultra, והייצור ההמוני שלהם אמור להתחיל בקרוב.

סיבה נוספת ללהיטות של סמסונג להקדים את השקת סידרת ה-S21 היא רצונה לנצל את הסנקציות האמריקניות על וואווי (Huawei) שהשפיעו עמוקות על יכולתה לענות על הביקושים למכשיריה מצד הצרכנים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים