גוגל שחררה ערכת פיתוח חדשה לאנדרואיד

הערכה אמורה להקל על פיתוח אפליקציות לכל סביבות התפעול שמציעה החברה ● בינתיים ניתן להשתמש בה בטלפונים ובטאבלטים בלבד, אולם בעתיד ניתן יהיה לעשות זאת גם בשעונים ובטלוויזיות חכמות

ערכת פיתוח חדשה למערכת ההפעלה הגוגלית.

גוגל שחררה באחרונה ערכת פיתוח חדשה, שאמורה להקל על הפיתוח של אפליקציות לכל סביבות התפעול שמציעה החברה – מטלפונים וטאבלטים, דרך שעונים ועד לטלוויזיות חכמות. החברה חשפה את כוונתה ליצור ערכה כזו בכנס I/O האחרון שלה, וכעת היא זמינה להורדה בשלבי הרצת הבטה שלה.

המטרה, באופן עקרוני, היא לפשט את הפיתוח באופן משמעותי, ולספק למפתחים כלים שיאפשרו להם להתרכז בתוכנה עצמה, בממשק ובתפעול שלה. כדי לעשות זאת, ה-SDK מכיל כלים אוטומטיים לזיהוי, איתור, אימות וקישוריות, עם תמיכה בבלוטות', Wi-Fi וגם ברשתות פס רחב, כך שהאפליקציות שיפותחו יוכלו, כאמור, לתקשר עם כמה פלטפורמות. ה-SDK גם מציע תמיכה אחורה, עד אנדרואיד 8.

בסופו של דבר רוצה גוגל לאפשר למפתחים ליצור אפליקציות שיודעות "לזרום" מפלטפורמה לפלטפורמה באופן אוטומטי, וגם מאפשרות שיתוף פעולה ביניהן. כך, לדוגמה, אפשר לחשוב על מוצר שרואים בטלוויזיה חכמה בערוץ קניות, וכדי לשלם משתמשים ב-Google Pay באמצעות הטלפון.

ה-SDK החדש מיועד כרגע לשימוש בסביבות אנדרואיד בלבד, רק לטלפונים ולטאבלטים, אבל גוגל מתכוונת להרחיב את השימוש לפלטפורמות אחרות של אנדרואיד, ובהמשך גם לפלטפורמות המבוססות על מערכות ההפעלה האחרות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רונן

    לא כתוב איזה כלי ועל מה מדובר או קישור למקום כל שהוא לבירור רק שיש כלי שעובד בסביבות אנדרואיד והוא טוב

אירועים קרובים